معاون تعزیرات حکومتی خوزستان خبر داد:

محکومیت قاچاقچی سوخت به پرداخت بیش از ۲ میلیارد ریال

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان خبر داد:

ضبط ۹۳ دستگاه ماینر به ارزش بیش از ۱۹ میلیارد

ضبط ۹۳ دستگاه ماینر به ارزش بیش از ۱۹ میلیارد
مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان از ضبط ۹۳ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان اهواز خبر داد.
کد خبر: ۱۵۰۹۲۴۱

جام جم آنلاین - خوزستان، مهدی طیبی ظهر امروز دوشنبه گفت: شعبه ششم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی اهواز به پرونده نگهداری غیرمجاز ۹۳ دستگاه ماینر به ارزش ۱۹ میلیارد و ۱۳۱ میلیون ریال رسیدگی کرد.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متخلف را علاوه بر ضبط کالای کشف شده به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۱۳۱ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالای کشف شده محکوم کرد.

 

طیبی گفت: پرونده این تخلف در اجرای جمع آوری دستگاه‌های ماینر غیر مجاز و با گزارش نیروی انتظامی برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی اهواز ارسال شد.

newsQrCode
ارسال نظرات

نیازمندی ها