مارکو روبیو در عین حال تأکید کرد: برنامه هسته ای ایرانیان «غرور ملی» آنان است و این، کار را برای ما سخت می کند.
وندی شرمن مذاکره کننده سابق آمریکا هم گفته قانع کردن ایران به دست کشیدن از غنی سازی، غیرممکن است.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد