به گزارش جام جم آنلاین، روزنامه فایننشیال تایمز به نقل از منابع آگاه گزارش کرد: این خطا که در آوریل گذشته روی داد، از چشم کارمند پرداخت و مامور دوم مسئول بررسی و تایید تراکنش، دور ماند و کارمند سوم، یک ساعت و نیم پس از انجام این تراکنش، متوجه آن شد و در نهایت، این تراکنش، ساعتها بعد معکوس شد.
با این حال، هیچ پولی از این بانک که خطای خود را به فدرال رزرو و دفتر کنترل ارز گزارش کرد، خارج نشد.
«سیتی» به فایننشیال تایمز اعلام کرد که کنترلهای تشخیص، بلافاصله این خطا را شناسایی کردهاند و این بانک فورا، روند پرداخت را معکوس کرده و این واقعه، هیچ تاثیری بر بانک یا این مشتری نداشته است.
مارک میسون، مدیر مالی ارشد «سیتی»، ماه گذشته، با اشاره به جریمه های رگولاتوری برای مدیریت ریسک و کنترل داده، اعلام کرد این بانک برای رسیدگی به مسائل پایبندی، سرمایه گذاری بیشتری انجام میدهد.
بر اساس گزارش رویترز، «سیتی» در ژوییه گذشته، ۱۳۶ میلیون دلار برای پیشرفت ناکافی در مقابله با این مسائل جریمه شد و در سال ۲۰۲۰ هم برای برخی ریسکها و مشکلات داده، ۴۰۰ میلیون دلار جریمه شده بود.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
گفتوگوی عیدانه با نخستین مدالآور نقره زنان ایران در رقابتهای المپیک
رئیس سازمان اورژانس کشور از برنامههای امدادگران در تعطیلات عید میگوید
در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با دکتر محمدجواد ایروانی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی شد