در ۷ماهه ابتدای سال صورت پذیرفت؛

پاسخگویی به بیش از 9هزارو700 تماس در مرکز مدیریت راه‌های استان همدان

رئیس مرکز مدیریت راه های استان همدان گفت: در ۷ماهه ابتدای امسال به بیش از ۹ هزار و ۷۰۰ تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان همدان پاسخ داده شده است.
کد خبر: ۱۴۸۰۶۵۷

به گزارش جام جم آنلاین همدان، سعید کریمی ضمن اشاره به پاسخگویی به بیش از ۹۷۰۰ هزار تماس در مرکز مدیریت راه‌های استان تا تاریخ ۳۰ مهرماه ۱۴۰۳ اظهار داشت: بخش عمده تماس‌های ثبت شده با موضوعاتی نظیر؛ حریم راه و مشکلات رویه آسفالت، رفع عیب تابلوها و علائم، رفع چاله‌های مخاطره‌آمیز در جاده‌ها و آشکارسازی موقعیت غیرمنتظره، تخلیه نخاله‌های ساختمانی در حاشیه راه‌ها و.. مرتبط بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های استان همدان افزود: سامانه تلفن گویای ۱۴۱ به‌صورت ۲۴ ساعته آخرین اطلاعات ترافیکی و جوی محورها، انسداد یا محدودیت تردد در محورها و سایر اطلاعات، چون مسیر و مسافت سفر تسهیلات بین‌راهی موجود و غیره را به تماس‌گیرندگان ارائه می‌کند

وی با بیان این مطلب که کارشناسان حوزه‌های راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کار پاسخگویی به تماس‌های ۱۴۱ را با جدیت پیگیری می‌نمایند، گفت: این سامانه، پل ارتباطی کاربران جاده‌ای با اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان است و کاربران می‌توانند شکایات، انتقادات و پیشنهادهای خود را از طریق این سامانه اعلام کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به رسیدگی و پاسخگویی اقدام شود.

newsQrCode
برچسب ها: همدان راهداری راه
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها