کارآگاه‌بازی زنانه برای وصول طلب میلیاردی

زن جوان وقتی متوجه شد، شوهرش موفق به پس گرفتن طلب میلیاردی خود از مرد بدهکار نشده، دست به انتقام‌گیری عجیبی زد. او با همدستی زن و شوهری که دوستش بودند، بدهکار را ربوده و شکنجه داد.
کد خبر: ۱۴۷۱۷۴۳
 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، روزهای پایانی اسفند سال گذشته مردی جوان با حضور در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از دو زن و یک مرد به اتهام ربودن، شکنجه و سرقت اموالش شکایت کرد. 
با دستور قضایی پرونده به پلیس آگاهی تهران ارسال شد و شاکی دراین‌باره گفت: در اینستاگرام با زنی جوان آشنا و مدتی بعد به او علاقه‌مند شدم. آن روز او با من تماس گرفت و با ادعای این‌که مشکلی برایش پیش آمده از من خواست به دیدارش بروم. به محل قرار رفتم که یک مرد و زن جوان هم به او ملحق شدند و با مشت و لگد و چوب‌دستی به جانم افتادند و مرا داخل خودرو کتک زده و بیهوشم کردند. وقتی به‌هوش آمدم در سوله‌ای متروکه بودم ، چشمم به ساعت مچی‌ام افتاد، فهمیدم پنج ساعت از آن ماجرا گذشته است. پول‌ها، گوشی موبایل و اسناد و مدارکی که داشتم را به‌سرقت بردند و بعد برگه سفیدی مقابلم گذاشتند و گفتند روی آن بنویسم پنج میلیارد تومان بدهکارم و امضا کنم. به اجبار این اقدام را انجام دادم. نیمه‌جان بودم که با طناب دست‌ و پاهایم  را بستند و رفتند، صدای ناله‌هایم را زباله جمع‌کن‌ها شنیده و به آنجا آمده و نجاتم دادند.سرانجام با گذشت چند ماه از این ماجرا، روزهای پایانی هفته گذشته شاکی به اداره پلیس تهران آمد و اطلاع داد که اینستاگرام جدید زن فریبکار را پیدا کرده است‌. او این اطلاعات را به پلیس داد و ماموران آن زن را شناسایی و در تهران بازداشت کردند. متهم زن ابتدا منکر جرائمش بود، اما در مواجهه حضوری با شاکی اعتراف کرد و گفت: فریده دوستم به من گفته بود که شوهرش معامله‌های کاری در زمینه خودرو با شاکی پرونده انجام داده  و این مرد سر شوهرش کلاه گذاشته و به او پنج میلیارد تومان بدهکار است. دنبال این مرد بوده اما موفق به یافتن او نشده است، تصمیم گرفتیم با کار‌آگاه‌بازی زنانه خودمان از آن مرد انتقام بگیریم. موضوع را با شوهرم در میان گذاشتم که همراهی‌مان کرد. بعداز جست‌وجو در اینستاگرام مرد بدهکار را یافتم و با او طبق نقشه‌مان طرح دوستی ریختم و اعتمادش را جلب کردم. آن روز او را به محل قرار کشاندم و دو همدستم هم آمدند، سه نفری او را به‌شدت کتک زده، شکنجه‌اش داده و ربودیم. برگه سفیدی را مقابلش گذاشته و از او امضا گرفتیم که پنج میلیارد تومان بدهکار است. بعد فرار کردیم و آن برگه را به دوستم دادیم تا او مشخصات طلبکار که شوهرش بود را در آن بنویسد تا بتواند به مالش برسد اما خودمان به دردسر افتادیم.  با اعتراف او شوهر متهم زن و فریده، زنی که طراح ماجرا بود نیز در عملیات دیگری بازداشت شدند و گفته‌های او را تایید کردند و فکر نمی‌کردند، این اقدام آنها را به دردسر بیندازد. غلامحسین صادق‌زاده، بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: برای متهمان قرار قانونی صادر شد و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها