کشته و زخمی شدن چند نظامی صهیونیست در طولکرم

گردان‌های شهدای الاقصی از کشته شدن یک سرباز صهیونیست و زخمی شدن چند تن دیگر در عملیات مقاومت در طولکرم خبر داد.
کد خبر: ۱۴۷۱۳۲۱

به گزارش جام جم آنلاین، گردان‌های شهدای الاقصی، شاخه نظامی جنبش فتح اعلام کرد در عملیات مشترک این گردان‌ها با گردان‌ های القسام، شاخه نظامی حماس در محور الغانم در اردوگاه طولکرم در شمال کرانه باختری یک سرباز اسرائیلی کشته و چند تن دیگر زخمی شدند.

گردان‌ های شهدای الاقصی اعلام کرد بمبی را در میان نیروهای اسرائیلی منفجر کرده و با مسلسل با آن‌ها درگیر شده است.

این گردان‌ها به درگیری‌های شدید با نیروهای رژیم صهیونیستی در محورهای نبرد در اردوگاه طولکرم ادامه می‌دهد.

همچنین در شهر جنین گردان‌های شهدای الاقصی وارد درگیری‌های شدید با نیروهای اشغالگر شد.

طبق گزارش المیادین، گردان جنین وابسته به گردان‌های القدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین نیز نیروهای رژیم صهیونیستی را گلوله‌باران کرد و خودروهای آن‌ها را با بمب هدف قرار داد.

گردان المجاهدین در کرانه باختری نیز نیروهای اسرائیلی را در اردوگاه جنین با مسلسل هدف قرار داد.

رژیم صهیونیستی همچنان به تجاوزات خود به مناطق کرانه باختری ادامه می‌دهد.

نیروهای این رژیم به شهرک برقه در شمال غرب نابلس، شهرک برزیت در شمال رام الله، شهرک سردا در شمال البیره، شهر قلقیلیه و اردوگاه الفوار در جنوب الخلیل و شهرک قطنه در شمال غرب قدس اشغالی یورش بردند.

کرانه باختری که از سال ۱۹۶۷ توسط رژیم صهیونیستی اشغال شده است، شاهد تشدید تهاجمات بوده است، اما از زمانی که این رژیم جنگ ویرانگر در نوار غزه آغاز کرد، اوضاع کرانه باختری بدتر و حملات و یورش‌ها به آن بیشتر شده است.

نیروهای رژیم صهیونیستی از هفته گذشته یورش به شهرها و اردوگاه‌های طوباس، طولکرم و جنین را آغاز کردند. عملیات ارتش رژیم صهیونیستی در شمال کرانه باختری منجر به شهادت بیش از ۲۰ فلسطینی شده است.

به گفته منابع رسمی فلسطینی، حملات رژیم صهیونیستی به ساکنان کرانه باختری از هفتم اکتبر گذشته تاکنون بیش از ۶۴۰ شهید و حدود ۵۴۰۰ زخمی بر جای گذاشته است.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها