22 سال از وفات آیت‌الله هاشم آملی لاریجانی می‌گذرد

فقیه و اصولی؛ پدر اصولگرایان

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم گفت:

بهسازی محور قم - نیزار با اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی به پایان رسید

با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال، طرح بهسازی محور قم به نیزار، در سه قطعه و به طول ۱۰ کیلومتر اجرا و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۴۷۰۷۴۵

بهسازی محور قم - نیزار با اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی به پایان رسید

به گزارش جام جم آنلاین،مجتبی نوروززاده، رئیس اداره نگهداری راه‌های این اداره کل از تکمیل و به بهره برداری رسیدن طرح بهسازی محور قم- نیزار خبرداد و گفت: محور قم- نیزار کوتاهترین مسیر قم- اصفهان بوده و از تردد چشمگیر ماشین آلات نیمه سنگین برخوردار است.

وی اضافه کرد: همچنین به دلیل احداث شهرک‌های مسکونی (طرح ملی مسکن) و وجود بقاع متبرکه امام زاده عبدالله و خدیجه خاتون درطول این محور، شاهد ترافیک ترکیبی چشمگیری می‌باشد.

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم درخصوص اجرای طرح بهسازی این محور گفت: پروژه بهسازی جاده قم- نیزار، درقالب سه قطعه و در مجموع به طول ۱۰ کیلومتر اجرا شده و به بهره برداری رسید.

وی در ادامه به قطعات اجرای این پروژه اشاره و عنوان کرد: طول قطعه نخست طرح ۱.۵ کیلومتر و مقطع اجرایی آن از مقابل روستای قلعه چم به سمت قم، طول قطعه دوم طرح نیز ۴.۵ کیلومتر و مقطع اجرایی آن از مقابل روستای طایقان تا پل ونارچ، طول قطعه سوم این پروژه نیز ۴ کیلومتر و مقطع اجرایی آن بعد پل ونارچ تا ابتدای محدوده شهری می‌باشد.

نوروززاده میزان اعتبار اجرایی طرح بهسازی محور قم- نیزار را بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: تمامی هزینه اجرایی این پروژه از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای تامین شده است.

وی درخصوص دیگر مشخصات فنی این طرح گفت: پروژه در سه لایه آسفالت و به صورت تمام عرض (میانگین ۱۰ متر) در مدت یک سال اجرا شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها