به گزارش جام جم آنلاین البرز،حمیدرضا نامداری با اعلام این خبر بیان کرد: تعداد تماسها و گزارشات مشترکین طی ۴ ماهه نخست سال جاری ۹۰ هزار و ۳۵۱ مورد ثبت شده که این تعداد در زمان مشابه سال گذشته ۱۲۲ هزار و ۶۴۹ مورد بوده است.
وی ادامه داد: گزارشات دریافتی نمایانگر کاهش ۷۴ درصدی تماسهای دریافتی در مرکز پاسخگویی به مشتریان شرکت آب و فاضلاب میباشد.
مدیر عامل آبفا البرز تصریح کرد: طی یکسال گذشته اقدامات فنی و مهندسی خوبی در مسیر تامین آب شرب پایدار و جلوگیری از قطف یا افت فشار آب و همچنین دفع بهداشتی فاضلاب در سطح استان محقق گردیده که علی رغم ورود موج گرمای جهانی به ایران و منطقه و بالتبع ناترازی برق، کاهش گزارشات مردمی و تماسهای مشترکین با مرکز ۱۲۲ شرکت حکایت از این مهم دارد.
نامداری در خاتمه گفت:در تلاش هستیم تا با تمام توان و استفاده از ظرفیتهای موجود، نیاز مشترکین در زمان اوج مصرف آب شرب را برآورده ساخته و به بهترین نحو ممکن از تنش آبی پیش رو گذر کنیم.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سیر تا پیاز حواشی کشتی در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با عباس جدیدی مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با جامجم:
دختر خانواده: اگر مادر نبود، پدرم فرهنگ جولایی نمیشد
درگفتوگو با رئیس دانشکده الهیات دانشگاه الزهرا ابعاد بیانات رهبر انقلاب درخصوص تقلید زنان از مجتهد زن را بررسی کردهایم