محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در فیروزکوه اعلام شد

رییس پلیس راهور شهرستان فیروزکوه گفت:محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در فیروزکوه اعلام شد
کد خبر: ۱۴۶۴۹۰۹

به گزارش جام جم آنلاین تهران،رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فیروزکوه محدودیت‌های ترافیکی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هفته جاری مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی را در شهر فیروزکوه اعلام کرد.

سرگرد سعید دهسرایی در این خصوص اظهار کرد: در قالب اجرای این طرح ترافیکی، ورود خودرو به محل‌های اعلام شده برای عزاداری در شب تاسوعا و روزهای تاسوعا و عاشورا ممنوع بوده و مأموران پلیس راهور به جهت ایجاد امنیت عزاداران حسینی (ع) اجازه تردد در این مسیرها به وسایل نقلیه را نخواهند داد.

وی اضافه کرد: از ساعت ۲ بعدازظهر روز تاسوعا تا پایان مراسم و از ساعت ۶ صبح روز عاشورای حسینی تا پایان مراسم، مسیرهای منتهی به خیابان پاسداران به طرف امامزاده اسماعیل (ع) شامل این محدودیت‌ها هستند.

سرگرد دهسرایی ادامه داد: همچنین از ساعت ۸ امشب یکشنبه ۲۴ تیرماه تا پایان مراسم دسته روی محدودیت‌های ترافیکی اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فیروزکوه افزود: همچنین این محدودیت ها در غروب عاشورا همزمان با شام غریبان نیز از حد فاصل خیابان ۱۵ خرداد تا سه راه تختی اعمال می شود.

وی از شهروندان خواست ضمن همکاری با پلیس راهور، از پارک خودرو در مسیرهای اعلام شده خودداری کنند در غیر این صورت خودروها به پارکینگ انتقال داده خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها