فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فیروز کوه با اشاره به ظرفیت مناسب ترکیب جمعیتی این شهرستان، گفت: ترکیب بومی جمعیتی فیروزکوه نقش مهمی در کاهش جرائم دارد و همکاری شهروندان با نیروی پلیس قابل تقدیر است.
کد خبر: ۱۳۶۲۰۹۴

به گزارش جام جم آنلاین تهران،سرهنگ حسن شاکری اظهار داشت: امنیت محصول  مشارکت عمومی و اجتماعی و در این حوزه مردم شهرستان فیروزکوه همگام با پلیس در راستای پیشگیری از جرم فعال هستند و در حوزه هایی که نیاز به حضور مردم برای پیشگیری دارد شهروندان پیشگام هستند

وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه انجام شده، افزود: با به کار گیری نگهبان محله پوشش امنیتی مناسبی در سطح شهرستان ایجاد شده است به طوری که روسای کلانتری در دهیاری ها و در سطح حوزه هر ماه جلساتی در موضوع پیشگیری برای کاهش جرائم برگزار می کنند.
این مسئول با بیان اینکه فیروزکوه امن ترین شهرستان در استان تهران است، خاطرنشان کرد: مساحت زیاد این شهرستان مانعی برای پوشش امنیتی نیروی انتطامی نیست و با تلاش همکاران پایین ترین نرخ جرائم را در فیروزکوه داریم.
شاکری ادامه داد: حوزه استحفاظی نیروی انتظامی مساحتی بالغ بر ۲ هزار و۴۲۰ کیلومتر و بالاترین  مساحت در سطح استان تهران است که با حضور و همکاری ماموران انتظامی در سه مقر انتظامی امنیت خوبی در سطح شهرستان ایجاد شده است.
فرماندهی انتظامی شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: در حوزه کشفیات همکاران ما متناسب با جرمی که اتفاق  می افتد در حوزه پلیس آگاهی و یگان انتظامی فعالیت خوبی دارند و در ۶ ماهه دوم سال گذشته ۱۷ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شده است.
وی یادآور شد: شهروندان موارد تخلف را به شماره ۱۱۰ پلیس و خط شهرستانی ۷۶۴۴۶۹۰۰ گزار ش دهند تا ماموران در اسرع وقت برای رسیدگی در محل حاضر شوند.
شهرستان فیروز کوه با جمعیتی سیال در فصول مختلف از ۵۰ هزار تا ۱۵۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها