حمل و نقل در «آزادراه» رادیو اقتصاد

برنامه «آزادراه» در رادیو اقتصاد، ابعاد مختلف صنعت حمل و نقل و چالش های آن را بررسی می كند.
کد خبر: ۱۴۶۲۵۷۰

به گزارش جام جم آنلاین، آتنا ابراهیمی معیر تهیه کننده برنامه «آزادراه» با اشاره به نقش حیاتی و زیرساختی صنعت حمل و نقل در توسعه اقتصادی و اجتماعی جامعه، گفت: هدف ما از راه اندازی یک برنامه تخصصی در حوزه حمل و نقل، پرداختن به مسائل و مشکلات بخش های مختلف این صنعت، شامل انواع حمل و نقل جاده ای، ریلی، هوایی و دریایی است. 

وی ادامه داد: طرح مطالبات مردم  و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه حمل و نقل از اهداف برنامه «آزادراه» است و علاوه بر پیگیری روند اجرای طرح های مصوب در این حوزه، در مورد راهکارهای رفع مشکلات یا بهبود شرایط موجود با حضور کارشناسان و مسولان گفتگو می شود. 

ابراهیمی معیر با تاکید بر لزوم توجه به مدیریت راهبردی در این زمینه  اظهار کرد: ما با در نظر گرفتن مزیت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی کشور در زمینه ترابری و تاثیر حمل و نقل كارآمد در تجارت، تولید و اشتغال، به موضوعات مدیریتی همچون مدیریت ناوگان سبك و سنگین، سیستم های هوشمند حمل و نقل و كاربرد فن آوری ها در ایمنی و پایداری این صنعت می پردازیم.

تهیه کننده رادیو اقتصاد افزود: «آزادراه» در قالب یک مجله رادیویی بخش های متنوعی دارد و برای موضوعات فراگیر آیتم های ویژه درنظر گرفته می شود. یک آیتم ثابت در برنامه با عنوان «پایان سفر» نیز، به كارافزارهای مسافربری و حمل كالا به عنوان راه حل های فناورانه در حمل و نقل اختصاص دارد.

برنامه «آزادراه» به تهیه كنندگی آتنا ابراهیمی معیر شنبه ها ساعت ۱۰ به مدت ۵۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۹۸ مگاهرتز از رادیو اقتصاد پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها