مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام خبر داد

توزیع 3هزار پنل خورشیدی در بین عشایر استان ایلام

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام عنوان کرد:

رشد ۲۷۰ درصدی اعتبارات و بودجه های استان در حوزه برق رسانی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: رشد اعتبارات و بودجه های استان در حوزه برق رسانی 270 درصد نسبت به سنوات قبل رشد داشته است.
کد خبر: ۱۴۶۱۸۳۵

به گزارش جام جم آنلاین؛ ولی اله ناصری شامگاه- جمعه یکم تیر-در نشست مجازی با اصحاب رسانه استان ایلام در کارگروه کار، کرامت و پاسخگویی اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون بیش از ۷ هزار میلیارد ریال پروژه در حوزه برق رسانی تعریف و به‌بهره برداری رسیده است و پروژه‌های زیادی نیز درحوزه سرمایه گذاری تعریف شده است که بیشتر این پروژه‌ها مربوط به نیروگاه‌های خورشیدی است.

وی افزود: رشد اعتبارات و بودجه‌های استان در حوزه برق رسانی ۲۷۰ درصد نسبت به سنوات قبل رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام تصریح کرد:در سالجاری در حوزه پروژه‌های در دست اقدام بودجه‌ای معادل ۵ هزارمیلیارد ریال در دست برنامه‌ریزی داریم.

ناصری در مورد میزان تاثیر کاهش ساعات اداری در مصرف برق در تابستان گذشته نیز توضیح داد:در تابستان گذشته کاهش ساعات اداری، باعث کاهش مصرف ۶۰ درصدی برق بعد از ساعات اداری و ۳۰ درصدی در بازه ساعت‌های حضور در ادارات شد.

وی تاکید کرد:در خصوص کاهش برق در حوزه ادارات مطابق برنامه پیش می‌رویم البته همه ادارت اینگونه نیستند و نیازبه تلاش بیشتری دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام خاطرنشان کرد: با پایش مستمری که روی ادارات داریم اداراتی که با ما همکاری کنند را معرفی نموده وبرق اداراتی که کاهش مصرف را متناسب با الگوی در نظر گرفته شده در نظر نمی‌گیرند محدود خواهد شد.

ناصری تاکید کرد:به ازای هر کیلووات کاهش در مصرف برق تا ۲۰ هزار ریال پادش به همشهریان اختصاص می‌یابد.

وی افزود: همشهریان عزیز با ثبت نام در اپلیکیشن (برنامه) با انرژی سه گیگ اینترنت رایگان دریافت می‌کنندکه برای همه شرکت کنندگان جوایز ارزشمندی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در مورد اقدامات انجام شده در اربعین سال گذشته نیز گفت:در اربعین سال گذشته بیش از ۱ هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال پروژه را تعریف کردیم که این پروژه‌ها در حوزه‌های مواکب، روشنایی مسیر، روشنایی پارکینگ‌ها و تامین برق مراکز فرهنگی بودند.

ناصری ادامه داد:در اربعین امسال نیز تامین روشنایی پارکینگ اربعین سه و همچنین کمربندی غربی‌و شرقی مهران و تامین برق داخل شهر مهران و نیز ۳۳ کیلومتر تبدیل سیم به کابل داخل مهران و ده کیلومتر شبکه فشار متوسط جزو پروژه‌های در دست اجرای شرکت برق استان ایلام خواهد بود.

وی افزود: تامین برق مواکب در قالب نصب ترانسفورماتور شبکه و سایر مواردبا توجه به جانمایی انجام شده و همچنین بحث روشنایی مسیر زوار عتبات عالیات و مسیر مبادی ورودی تا پایانه مرزی مهران وتامین برق مواکب و مراکز فرهنگی و مواکب در اربعین امسال توسط شرکت برق استان ایلام انجام خواهد شد.

ناصری تصریح کرد: در حوزه خانگی بیش از ۲۳۰ هزار مشترک داریم بیش از ۸۰ درصد مشترکین این حوزه را تشکیل می‌دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها