استاندار سیستان وبلوچستان گفت:

احداث اولین بازارچه صنایع دستی در زاهدان

استاندار سیستان و بلوچستان گفت:

راهسازی و مسکن دو اولویت مهم دولت سیزدهم

توجه به زیرساخت‌ها بخصوص در زمینه راهسازی و مسکن از مهمترین اولویت‌های دولت سیزدهم بود که با توجه به ظرفیت‌های استان اقدامات خوبی در این زمینه‌ها انجام شده است.
کد خبر: ۱۴۶۰۵۱۴

به گزارش جام جم آنلاین،محمد کرمی در نشست شورای اداری شهرستان خاش با گرامیداشت مقام شامخ شهدای خدمت به ویژه رییس جمهور شهید، آیت الله سید ابراهیم رییسی گفت: در شهرستان خاش ۴۲ پهنه معدنی وجود دارد که لازم است؛ با توجه به ظرفیت این ۴۲ پهنه حداقل ۴۲ کارخانه در این شهرستان فعالیت کنند و در زمینه استفاده از معادن باید در کنار معادن کارخانه‌های فرآوری آنها نیز ساخته شود.

راهسازی و مسکن دو اولویت مهم دولت سیزدهم
محمد کرمی اضافه کرد: در زمینه طرح‌های مختلف کشاورزی، گلخانه‌ای و مرغداری تا حصول نتیجه باید پیگیری‌ها با دقت توسط مسئولان انجام شود.
استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: فرآیند صدور مجوز‌ها حتما باید یه سرعت انجام شود و اگر نظر مخالفی با طرحی وجود داشت، به صراحت بیان گردد تا مردم و سرمایه گذاران معطل نباشند.
استاندار در ادامه تصریح کرد: امسال در حوزه خیرین مدرسه ساز هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در جهت رشد مراکز آموزشی کمک مالی انجام شده است.
کرمی بیان داشت: یکی از وظایف مسئولان در شهرستان‌ها توجیه مردم در زمینه انجام اقدامات و کار‌هایی است که انجام می‌شود.
وی گفت: در زمینه‌های اقتصادی کار‌های انجام شده در شهرستان به ویژه رشد اشتغال باید مردم در جریان امور قرار داشته باشند.وی تاکید کرد: با گسترش کارخانه‌ها شاهد رشد اشتغال در شهرستان خواهیم بود و فرزندان و اهالی همین روستا‌ها در این کارخانه‌ها به فعالیت مشغول خواهند بود.استاندار با تاکید بر کنترل و نظارت در زمینه‌های مختلف به خصوص اجرای برنامه‌ها و همچنین کنترل و نظارت دستگاه‌های اجرایی افزود: نباید در شهرستان‌ها مشکلات گاز و برق وجود داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها