فرمانده حوزه بسیج شهید تنگویان صنعت نفت جنوب خبر داد؛

اعزام 460 نفر از مجموعه نفت به مراسم ارتحال امام (ره)

فرمانده حوزه بسیج شهید تنگویان صنعت نفت جنوب گفت: اعزام کاروان امام (ره) متشکل از بسیجیان ،کارکنان و مجموعه های نفتی در جنوب است که 460 نفر با 12 دستگاه اتوبوس در قالب کاروان عاشقان حسینی، زائران خمینی پس از یک بدرقه باشکوه، راهی حرم امام (ره) شدند و امروز ضمن شرکت در مراسم سالگرد جانسوز حضرت امام، پای بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری می نشینند و این رهنمودها را ره توشه خود قرار خواهند داد.
کد خبر: ۱۴۵۹۴۶۱

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین - خوزستان، سرهنگ حسن باقری صبح امروز (دوشنبه 14 خرداد) در حاشیه مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در تهران، در گفت و گویی رسانه ای ضمن تسلیت رحلت جانسوز امام خمینی (ره)، اظهار کرد: کار مرکز شهید تندگویان در 2 بخش است، یک بخش اعزام کاروان امام (ره) متشکل از بسیجیان ،کارکنان و مجموعه های نفتی در جنوب است که 460 نفر با 12 دستگاه اتوبوس در قالب کاروان عاشقان حسینی، زائران خمینی پس از یک بدرقه باشکوه، راهی حرم امام (ره) شدند و امروز ضمن شرکت در مراسم سالگرد جانسوز حضرت امام، پای بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری می نشینند و این رهنمودها را ره توشه خود قرار خواهند داد.

 

فرمانده حوزه بسیج شهید تندگویان صنعت نفت جنوب در خصوص پشتیبانی این مرکز از سایر کاروان های اعزامی خوزستان، بیان کرد: این حوزه کار پشتیبانی از سایر کاروان های استان را در قالب مواردی از جمله پذیرایی و خودرویی انجام داده که در بخش خودرویی، به نواحی کم برخوردار و مناطقی که با مشکل مواجه بودند در قالب اتوبوس و خودروهای سبک کمک کرده است.

 

وی با اعلام اینکه هرآنچه ظرفیت در نفت وجود داشت با همکاری، همراهی و همدلی مدیران استان به پشیبانی کاروان های سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) آمده اند، عنوان کرد: هرآنچه که ما داریم از امام (ره) است، امام هرآنچه را که داشتند در راه دین، ارزش ها و فضیلت ها گذاشتند لذا ما باید به این کاروان ها کمک کنیم تا براحتی در مراسم شرکت کنند و حتی براحتی برگردند.

 

فرمانده حوزه بسیج شهید تندگویان صنعت نفت جنوب ادامه داد: اگر پشتیبانی ضعیف باشد یا وسایل نقلیه خراب باشند ممکن است زائران در مضیقه قرار بگیرند و یا با مشکل مواجه شوند لذا ما تمام تلاش خود را کردیم تا هرآنچه ظرفیت در نفت وجود دارد و از دستمان برمی آید، با هماهنگی مدیران نفتی پای کار بیاوریم تا در برگزاری مراسم مشکلی به وجود نیاید.

 

سرهنگ باقری گفت: بسیجیان صنعت نفت به صورت دسته جمعی در کنار مزار شهدای خدمت حضور یافتند و با مداحی و سینه زنی، یاد و خاطر این عزیزان را گرامی داشتند چرا که ما به شهدا نیاز داریم و باید با شهدا تجدید میثاق داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه نداشتن پیوست فرهنگی در کارهایمان یک ضعف بود، تصریح کرد: از سال گذشته تمصیم گرفتیم این بخش را در دستور کار داشته باشیم تا زائران دست پربرگردند به گونه ای که حتی هر کدام از آن ها می توانند خود بازگو کننده باشند که این خود نمونه ای از جهاد تبیین است، در این راستا از یک ماه گذشته جلسات فرهنگی را تشکیل و کارگروه های فرهنگی در قالب رسانه، فضای مجازی و مسابقات فضای مجازی را با افراد متخصص در کار فرهنگی، برگزار کردیم.

 

فرمانده حوزه بسیج شهید تندگویان صنعت نفت جنوب افزود: این برنامه از آغاز اعزام کاروان بسیجیان نفت تا زمان بازگشت آن ها ادامه دارد. نمازجماعت، جهاد تبیین و پاسخ به سوالات شرعی نمونه ای از این برنامه ها است، همچنین با توجه به در پیش رو بودن انتخابات، روحانیونی که همراه کاروان هستند در بحث جهاد تبیین گزینه های اصلح برای ریاست جمهوری را بازگو می کنند.

 

سرهنگ باقری اظهار کرد: بنظر بنده وجود پیوست فرهنگی در برنامه های امسال که متمایز از سال های گذشته بود، تجربه خوبی بود و در کل برنامه امسال نسبت به سال های گذشته از نظر کمی و کیفی بهتر بود، انشالله کاستی هایی که وجود داشت را برای سال آینده برطرف خواهیم کرد.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها