فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت : ۵ هزار نفر به مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) اعزام می شوند.
کد خبر: ۱۴۰۷۸۹۶

جام جم آنلاین - خوزستان، سردار حسن شاهوارپور در نشست هماهنگی گرامیداشت سالروز ارتحال امام (ره) که در محل استانداری برگزار شد اظهار کرد: برنامه ارتحال امام (ره) یکی از برنامه‌های مهم در طول سال است که هر ساله کاروان‌هایی از استان اعزام می‌کنیم لذا نیاز است که یک ستاد پشتیبانی در این راستا تشکیل شود.

وی افزود: سهمیه استان برای حضور در مراسم گرامیداشت ارتحال امام، پنج هزار نفر است که برای جا به جایی این تعداد به ۱۵۰ اتوبوس نیاز است همچنین بحث تامین غذا، آمبولانس و امنیت این کاروان‌ها باید مدنظر باشد.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: امسال بنا داریم ۱۰ هزار بسیجی را به مشهد مقدس اعزام کنیم همچنین برای ۵۰ هزار بسیجی اردوی یک روزه در استان برگزار خواهیم کرد.

وی به برگزاری کنگره ملی شهدای خوزستان اشاره کرد و افزود: هدفگذاری ما برای زمان کنگره سوم خرداد بود که به دلایل مختلف محقق نشد لذا هدفگذاری ما بهمن ماه امسال بوده و زمان پیشنهادی ما روز ۱۰ بهمن است.

سردار شاهوار پور گفت: ما پیش بینی کردیم ۲۰۰ جلد کتاب برای کنگره چاپ شود که ۳۹ جلد کتاب تاکنون چاپ شده و مابقی آن‌ها آماده چاپ هستند که انتظار می‌رود ارگان‌های استان در این خصوص کمک کنند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان بیان کرد: بحث فیلم بلند به نام یوسف هور را مدنظر داریم که باید در ایام برگزاری کنگره آماده پخش باشد همچنین یکی، ۲ فیلم کوتاه مربوط به غواصان را داریم که باید به موقع آماده شود.

وی عنوان کرد: بحث هدیه برای خانواده شهدا مهم است که بنا شد تصویر هر شهید روی قالیچه‌ای کوچک آورده شود. از شهرداری انتظار داریم که پروژه‌های عمرانی و اسامی خیابان‌ها را به نام شهدا مزین کند همچنین نصب تابلو‌های شهدا و منقوش کردن تصاویر آنها، بسیار اثرگذار است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: ۲ تا سه شهرستان که آمادگی لازم برای برگزاری پیش کنگره را دارند نسبت به این موضوع اقدام کنند تا فضای استان برای کنگره اصلی آماده شود.

به گفته وی؛ سال گذشته یک هزار و ۷۰۰ یادواره شهدا در استان خوزستان برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها