سرپرست وزارت امور خارجه در پیش خطبه‌های نماز جمعه تهران:

ادامه جنایات اسراییل علیه مردم غزه بدون هزینه نخواهد بود

سفارت ایران در استکهلم:

رسانه‌ های سوئد به ادعاهای رژیم صهیونیستی اعتماد نکنند

سفارت ایران در استکهلم ضمن کذب خواندن مطالب منتشر شده در رسانه‌های سوئد از این رسانه‌ها خواست به ادعاها و گزارش‌های منتشر شده توسط رژیم اسرائیل به هیچ وجه اعتماد نکنند.
کد خبر: ۱۴۵۹۰۹۶

به گزارش جام جم آنلاین، سفارت جمهوری اسلامی ایران در استکهلم در بیانیه‌ای ادعاهای منتشر شده در رسانه‌های سوئد را کذب خواند.

در این بیانیه آمده است:

در شرایطی که جنایات، رفتارهای غیرانسانی، نسل کشی و اعمال هولناک و شرم آور رژیم کودک کش اسرائیل علیه مردم بی گناه فلسطین، همه جهانیان را در شوک فرو برده و قلب همه آزادگان جهان را به درد آورده است، متأسفانه برخی از رسانه‌های سوئد، به ادعاهای کذب و بی اساس رسانه‌ها و دستگاه‌های وابسته به این رژیم سفاک استناد کرده و گزاره‌هایی سراسر دروغ و مجعول را علیه جمهوری اسلامی ایران منتشر کرده‌اند.

این بیانیه می‌افزاید: در رد این ادعاهای عجیب، همین بس که منبع آنها رسانه‌ها و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی رژیم اسرائیل است. دستگاه اطلاعاتی و امنیتی رژیمی که سابقه آن در جعل اخبار و گزارش‌ها، در جریان نسل کشی این رژیم در غزه بر همگان ثابت شده است. به نحوی که علیرغم کشتار وحشیانه مردم بی گناه در روز روشن، با تولید اخبار و گزارش‌های جعلی، با پر رویی تمام، خود را مبرا می‌کند و به صورتی بی‌شرمانه، جنایات شوکه کننده خود را توجیه می‌کند.

در بیانیه سفارت ایران در استکهلم آمده است: از رسانه‌های سوِئد این انتظار وجود دارد که به ادعاها و گزارش‌های منتشر شده توسط رژیم اسرائیل به هیچ وجه اعتماد نکنند و همسو با جریان عظیم جهانی، از ظرفیت خود برای متوقف کردن جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین استفاده کنند

رسانه‌های سوئد با انتشار اخباری بی اساس مدعی طراحی حمله به سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی از سوی جمهوری اسلامی ایران شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها