اختتامیه همایش بین المللی «خانواده مقاوم چالش‌های اخلاقی در جهان متحول» در قم

همایش بین المللی «خانواده مقاوم چالش‌های اخلاقی در جهان متحول» دهم خرداد ماه در قم برگزار می شود.
کد خبر: ۱۴۵۸۷۱۸

به گزارش جام جم آنلاین،دبیر علمی  همایش بین المللی «خانواده مقاوم چالش‌های اخلاقی در جهان متحول»  در حاشیه نشست مطبوعاتی با اشاره به برگزاری اختتامیه همایش بین المللی «خانواده مقاوم چالش‌های اخلاقی در جهان متحول» پنجشنبه دهم خرداد در محل مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با حضور مهمانان داخلی و خارجی گفت: این همایش با محوریت تبلیغ، آسیب‌ها و چالش‌ها، ظرفیت‌های خانواده، سیاست گذاری و حکمرانی، تحولات روانشناسی، تربیت اخلاقی، تاریخ و تمدن، اندیشه‌های بنیادی و فقه و حقوق برگزار خواهد شد.

وی گفت: در این دوران، فقط در صورت داشتن فهم دقیق و عمیق از شرایط روز می‌توان با آسیب‌هایی که بنیان خانواده را تهدید می‌کند مواجهه سازنده داشت.

حجت الاسلام زیبایی نژاد همچنین از رونمایی بیش از ۱۵ کتاب با محوریت موضوعات همایش شامل مجموعه مصاحبه‌های همایش، گزارش‌های علمی رسیده به دبیرخانه و برخی آثار جدید پژوهشکده زن و خانواده خبر داد.

وی با بیان اینکه این همایش ۳۰ اردیبهشت در تهران آغاز شه است گفت: قرار بود طبق برنامه آئین اختتامیه ۳۱ اردیبهشت در قم باشد که به دلیل شهادت رئیس جمهور آیت الله رئیسی و همراهانش، اختتامیه همایش بین المللی خانواده مقاوم دهم خرداد با سخنرانی آیت الله اعرافی برگزار می‌شود.

newsQrCode
برچسب ها: قم همایش اختتامیه
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها