به گزارش جام جم آنلاین،معاون پیشگیری دادگستری قم گفت: طرح جمع آوری تابلوهای تبلیغاتی واحدهای عرضه دخانیات از فردا آغاز میشود.
سعید کاویانی افزود: این طرح بر اساس مواد قانون مبارزه با دخانیات با جمعآوری تابلوها و استندهای تبلیغاتی مصرف دخانیات آغاز میشود.
وی با اشاره به ممنوعیت عرضه دخانیات در ۱۰۰ متری مراکز آموزشی و مدارس، عرضه تک فروشی سیگار و عرضه دخانیات به افراد کمتر از ۱۸ سال گفت: بازرسان اداره تعزیرات، اصناف و صنعت بر این مهم نظارت میکنند و متخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی میشوند.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند