سفر به استانبول در کدام ماه بیشتر است؟

کد خبر: ۱۴۵۱۲۹۵

به نظر شما سفر به استانبول را باید چطور شروع کرد؟ چمدان را بست و به فرودگاه رفت، سوار پرواز استانبول به تهران شد. اگر این طور نباشد، باید از چند ماه قبل برنامه سفر به استانبول را برنامه‌ریزی کرد.

هر سفری به استانبول زمان بخصوص خودش را دارد. اگر برای تفریح به استانبول می‌روید باید در فصل‌های بهار و پاییز به استانبول سفر کنید. اگر در فصل بهار داستان هیجان‌انگیز تفریح به استانبول را بنویسید، ممکن است با چالش‌های زیادی روبه‌رو شوید. پس قبل از خرید پرواز امروز استانبول به تهران هدف از سفر به استانبول را پیدا کنید، هدف شما از سفر به استانبول چیست؟

بهترین زمان سفر به استانبول

قبل از پرواز امروز استانبول به تهران هدفتان را از سفر به استانبول مشخص کنید. اگر برای خرید به استانبول می‌روید، مغازه‌های استانبول در فصل گرم سال تخفیف بیش‌تری دارند. در ادامه درباره بهترین‌ فصل سفر براساس هدف سفر به استانبول صحبت می‌کنیم. بعد از آن تور استانبول پرواز امروز استانبول به تهران را می‌خریم.

در بهار در استانبول بمانید

در فصل بهار درختان دوباره رشد می‌کنند،جوانه می‌زنند. در این فصل همه کوچه‌های استانبول با رنگ سبز درختان وگل ها رنگ آمیزی می‌شود. در فصل پاییز برگ‌های درختان می‌ریزد، صدای خش‌خش برگ‌ها از هر گوشه استانبول شنیده می‌شود. پس بهترین فصل برای تفریح در استانبول فصل بهار و پاییز است. در فصل بهار و پاییز استانبول میانگین هوای 15 درجه دارد که در این فصل ها آب‌وهوای استانبول معتدل است. در فصل بهار بخصوص ماه آوریل که کوچه‌های استانبول از صدای خنده مردم پر است، مردم در کوچه ها جشنواره‌های زیادی برگزار می‌‌کنند.بنابراین فصل بهار زمان مناسبی برای سفر به استانبول است. اگر در فصل بهار به استانبول نرفتید، پرواز امروز استانبول به تهران را به فصل پاییز موکول کنید.

فصل جشنواره‌های استانبول

در فصل بهار و پاییز جشنواره‌های مختلفی در کوچه‌های استانبول برگزار می‌شود. اگر در فصل پاییز و بهار به استانبول سفر می‌کنید، جشنواره‌های استانبول را در این فصل‌ها از دست ندهید. بریم در این جشنواره‌ها شرکت کنیم.

_ جشنواره گل لاله

در فصل بهار که گل‌های لاله در همه خیابان‌های استانبول رشد کردند. مردم استانبول در پارک امیرگان جشنواره گل لاله را برگزار می‌کنند.

_ جشنواره جاز استانبول

این جشنواره هر سال در ماه ژوئیه برگزار می‌شود، که در این جشنواره مردم استانبول موسیقی جاز، فولکلور را می‌شوند.

_ جشنواره مولانا و درویشان چرخان

معروف‌ترین جشنواره استانبول، جشنواره بزرگداشت مولانا است که مردم استانبول هر ساله این جشنواره را در ماه دسامبر در قونیه برگزار می‌کنند. البته جشنواره مولانا و درویشان چرخان در قونیه که فاصله کمی با استانبول دارد، اجرا می‌شود.

_ جشن رنگ استانبول

یکی از جشن‌های هیجان‌انگیز که هرساله در استانبول برپا می‌شود، جشن رنگ است. این جشن هر سال در تاریخ مشخصی برگزار نمی‌شود.

بهترین زمان سفر به استانبول

خرید در روزهای اول خرداد

در استانبول مراکز خرید مختلفی با برند‌های متفاوت از برند پوشاک و کیف و کفش وجود دارد. اگر برای خرید به استانبول سفر می‌کنید، باید سفر به استانبول را به روزهای خالی از مسافر بیندازید. در استانبول هفته اول آگوست، بهترین زمان برای حراج تابستانه است. در وسط ماه دسامبر میتوانید لباس‌های زمستانی را با تخفیف بالا بخرید. در فصل پاییز حراج بازار بزرگ استانبول را از دست ندهید، که در حراج بازار بزرگ استانبول برندهای مختلف تخفیف بالایی روی اجناس می گذارند.

زمان ارزان سفر به استانبول

بهترین زمان برای سفر ارزان به استانبول روز‌های نوامبر تادسامبر است، که در این روز‌ها خیابان‌های استانبول از مسافران خالی می‌شود. پس برای سفر ارزان پرواز امروز استانبول به تهران را در ماه‌های نوامبر و دسامبر از علی بابا بخرید.

روز‌های بدون شلوغ استانبول

اگر در سفر به استانبول دنبال استانبول آرام وساکت هستید، در روزهای عید پرواز امروز استانبول به تهران را نخرید. ماه اردیبهشت بهترین زمان برای قدم‌زدن در کوچه‌های ساکت استانبول است. همچنین در روز جمعه مسافران زیادی به مکان‌های دیدنی و مراکز خرید می‌روند.

اکنون که بهترین زمان‌های سفر به استانبول را پیدا کردیم، وقت آن است که پرواز امروز استانبول به تهران را بخرید. داستان سفر به استانبول با خرید تور استانبول از علی بابا شروع می شود.

بهترین زمان سفر به استانبول

مدارک لازم تور استانبول

برای سفر به استانبول نیازی به دریافت ویزا ندارید، در این سفر 90 روز بدون ویزا در استانبول تفریح کنید. در سفر به استانبول فقط باید پاسپورت و بلیط پرواز امروز استانبول به تهران را همراه داشته باشید، که برای خرید تور استانبول باید پاسپورت حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد.

خرید تور استانبول علی‌بابا

برای خرید تور استانبول از علی‌بابا کافی است که به سایت یا اپلیکیشن علی‌بابا بروید. در سایت علی‌بابا در قسمت تور، تور استانبول را جست‌وجو کنید، بعد از انتخاب تور استانبول، مشخصات فردی را بنویسد. پایان کار هزینه رزرو تور استانبول از علی‌بابا را بپردازید.

قیمت تور استانبول

قیمت تور استانبول به عوامل مختلفی از جمله مدت سفر، تعداد روز‌های سفر، کیفیت تور وابسته است،که تورهای لحظه آخری قیمت پایین‌تری دارند. تور‌های لحظه آخری در واقع تور‌های هستند که تا لحظه آخر پرواز امروز استانبول به تهران پر نشدند، به همین دلیل تورهای لحظه آخری استانبول قیمت پایین‌تری دارد.

فصل مختلف سفر استانبول

هدفتان از سفر به استانبول چیست؟ ابتدای مسیر سفر به استانبول هدف سفر به استانبول را پیدا کنید، بعد از آن بلیط پرواز امروز استانبول به تهران را بخرید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها