مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان با بیان شعار امسال عیدی برای همه با جشن نیکوکاری از راه اندازی ۳۳۵ پایگاه جشن نیکوکاری خبر داد.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان با بیان شعار امسال عیدی برای همه با جشن نیکوکاری از راه اندازی ۳۳۵ پایگاه جشن نیکوکاری خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۹۱۸۵
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان عیسی بابایی در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: جشن نیکوکاری در  ۲۷۵ مرکز ثابت ، ۲۰ دفاتر امداد، ۴۰ میادین و معابر راه اندازی شد.
وی تصریح کرد: تاکنون از طریق مراکز نیکوکاری ، امداد و موسسات ۲۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان جمع آوری شده است که یش بینی می‌شود این میزان در سال جاری به ۲۶ میلیارد تومان برسد.
وی با اشاره به توزیع ۱۰۰ هزارپاکت در۲۷۰  مدارس سطح استان گفت: براساس نشست مشترک کمیته امداد و آموزش و پرورش ،پویش تامین مایحتاج شب عید برای ۵ هزاردانش آموزنیازمند درسراسر استان ،هدف گذاری شد که با جمع آوری یک‌میلیارد تومان بین مدارس کم برخوردار توزیع خواهد شد.
وی یکی از نگرانی ها را پایین بودن سرانه دریافتی فرزندان ایتام در مقایسه با کشور دانست و بیان کرد:میانگین سرانه کشوری ایتام ۷۰۰ هزارتومان درماه و این رقم  در گلستان ۴۶۰ هزار تومان است.
وی اذعان کرد: برنامه امسال ما در شبهای قدر ماه رمضان جذب ۱۰ تا ۲۰ هزار حامی برای فرزندان ایتام است.

جشن نیکوکاری با همکاری کمیته امداد، سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش، نیروی مقاومت بسیج، صدا وسیما، مراکز نیکوکاری و همچنین مشارکت و همدلی اقشار مختلف مردم خیر و نیکوکار  از اول بهمن ماه  شروع و تا ۲۲ اسفند ماه ادامه دارد.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان  گفت: تاکنون از طریق مراکز نیکوکاری ، امداد و موسسات ۲۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان جمع آوری شده است.
بابایی افزود: ۱۱ هزار فرزند یتیم و محسنین توسط ۳۸ هزار نفر حمایت می شوند که در سالجاری افزون بر  ۶۴ میلیارد تومان توسط این افراد جمع آوری شده است.

وی از راه اندازی ۲۰۰ آشپزخانه اطعام مهدوی با همکاری مراکز نیکوکاری خبرداد و تصریح کرد:در برنامه با کمک مراکز نیکوکاری یک میلیون و ۱۰۰ پرس غذای گرم پخت و بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها