مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور خبر داد؛

انسداد 14 جاده به دلیل نبود ایمنی و کولاک برف

سرپرست راهداری شهرستان خلخال با اشاره به عملیات بازگشایی جاده خلخال به اسالم، گفت: کولاک مقطعی در گردنه الماس مسافران را غافل‌گیر کرد و با تلاش راهداری این مسیر بازگشایی شد.
کد خبر: ۱۴۴۳۹۵۳

به گزارش جام جم آنلاین، عباس حقی صبح امروز در جریان بازدید از جاده خلخال به اسالم اظهار کرد: در حوزه خلخال کولاک در سطح جاده در چندین نقطه اختلال ایجاد که موجب راهبندان شد که با تلاش راهداران مسیر بارها بازگشایی شد. 

وی افزود: به گفته مسافران در حوزه  خلخال مشکلی نبود ولی در حوزه گیلان مسافران ساعت‌ها در کولاک غافلگیر شده بودند که با پیگیری‌های انجام شده از سوی فرمانداری شهرستان خلخال، با تلاش مسؤولان شهرستان تالش استان گیلان، مشکل مرتفع شد.

لازم به ذکر است که هر چند بارشی در منطقه از دیروز وجود ندارد ولی کولاک همچنان در محور پایدار و نیاز است که رانندگان با تجهیزات زمستانی از محور تردد کنند.

 هفته گذشته نیز در حوزه استان گیلان در ییلاق چهارچوب و اسبوونی و متش، منطقه مازان و ورگه دره  شهرستان تالش در جاده خلخال به اسالم کولاک ساعت‌ها راه را بر مسافران مسدود که بیش از سیصد خودرو در محور متوقف و با تلاش راهداری شهرستان خلخال و تالش بازگشایی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها