سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام رژیم صهیونیستی در ترور تعدادی از مجروحان فلسطینی در بیمارستانی در اردوگاه جنین در کرانه باختری را به شدت محکوم کرد.
کد خبر: ۱۴۴۳۲۶۸

به گزارش جام جم آنلاین، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (سه‌شنبه) دهم بهمن ماه اقدام رژیم صهیونیستی در ترور تعدادی از مجروحان فلسطینی در بیمارستانی در اردوگاه فلسطینی جنین در کرانه باختری را به شدت محکوم کرد.

نیرو‌های ویژه رژیم صهیونیستی (یگان مستعربین) بامداد امروز سه‌شنبه با یورش به بیمارستان ابن سینا در کرانه باختری، سه نیروی مقاومت را بر روی تخت بیمارستان ترور کردند. 

وی افزود: انتظار می‌رود کشور‌های جهان و نهاد‌های بین‌المللی نسبت به این اقدام تروریستی بی تفاوت نمانده و این رفتار وحشیانه را که می‌تواند زمینه‌های عادی انگاری تروریسم سازمان یافته را در جهان فراهم آورد، به عنوان زنگ خطری برای جوامع بشری محسوب کرده و قویا آن را محکوم کنند.

این دیپلمات ارشد ایرانی بیان کرد: جای تأسف است که حامیان این رژیم که از هیچگونه اعمال فشاری بر مردم مظلوم فلسطین دریغ نکرده و دفاع مشروع ملت فلسطین در برابر اشغالگری را محکوم و متهم می‌کنند، در قبال اینگونه جنایات آشکار در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و ادامه حرکت ماشین نسل‌کشی صهیونیست‌ها، سکوت اختیار کرده‌اند.

کتائب القسام شاخه نظامی جنبش حماس در جنین، امروز طی بیانیه‌ای شهادت این سه مبارز فلسطینی را تسلیت گفت و تایید کرد که نیرو‌های «یگان مستعربین» رژیم صهیونیستی با حمله به بیمارستان سینا در جنین، این رزمندگان فلسطینی را ترور کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها