بازدید مدیرکل امور مالیاتی استان كرمان از پروژه صاروج پارس

پروژه صاروج پارس یا گودال خشت مال ها مورد بازدید مدیرکل امور مالیاتی استان كرمان و جمعی از معاونین وی قرارگرفت.
پروژه صاروج پارس یا گودال خشت مال ها مورد بازدید مدیرکل امور مالیاتی استان كرمان و جمعی از معاونین وی قرارگرفت.
کد خبر: ۱۴۳۴۶۹۵

به گزارش جام جم آنلاین كرمان‌؛ حمید زینل پور، مدیرکل امور مالیاتی استان درحاشیه این بازدید و در نشست مشترک با عوامل اجرایی این پروژه، بر ضرورت حمایت از سرمایه گذاری تاکیدکرد و گفت: سیاست نظام  مالیاتی توسعه و گسترش چتر مالیاتی بدون فشار بر فعالان رسمی اقتصاد است.

 

وی افزود: بر این باور هستیم وقتی حمایت از سرمایه گذاری شکل واقعی به خود گیرد و مورد اهتمام جدی واقع شود قطعا شخص سرمایه گذار و فعال اقتصادی با میل و رغبت به میدان کار خواهد آمد و نتایج ملموسی را در توسعه و پیشرفت استان از خود برجا خواهد گذاشت.

 

مدیرکل امور مالیاتی استان كرمان اعتماد به مودیان و حمایت از سرمایه گذاری و تولید را از رویکردهای اساسی نظام مالیاتی برشمرد و گفت: فعالان اقتصادی به خصوص فعالان بزرگ و شناسنامه ‌دار را شریک راهبردی خود می دانیم و به دنبال گره گشایی و حل مسایل مالیاتی آنان در عرصه میدانی و عملیاتی هستیم.

 

زینل پور، بر لزوم تعامل و همکاری متقابل جهت رفع مسایل و دغدغه های سرمایه گذاران در سطح استان تاکیدکرد و گفت: این نوع جلسات و هم اندیشی ها نتایج و آثار مثبتی در پی دارد و ضمن اینکه به رفع حداکثری مسایل و مشکلات منجر می شود، برهم افزایی و بهبود و کارآمدی امور کمک شایانی خواهد کرد.

 

در این نشست محسن ضرابی، نایب رئیس هیات مدیره شرکت صاروج دیار کریمان پارس نیز ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت عملیات اجرایی پروژه‌ ، به بیان برخی مشکلات و دغدغه های مالیاتی اجرای این پروژه پرداخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها