نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: پیشرفت و رشد اقتصادی کشور علیرغم تحریم ها نیازمند عزم جزم و همت تمام دست اندرکاران کشور است.
کد خبر: ۱۴۳۴۲۸۴

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگو با جام جم آنلاین با بیان اینکه نباید تحریم ها در حرکت انقلاب به سمت قله های پیشرفت و ترقی کشور مانعی ایجاد کند، گفت: محقق شدن این موضوع نیازمند عزم جزم و همت تمام دست اندرکاران کشور است.

وی تصریح کرد: جهش تولید سهم عمده‌ای در خنثی‌سازی تحریم‌ها دارد و باید با پشتیبانی و رفع موانع تولید رشد اقتصادی بالایی را امسال شاهد باشیم.

این عضو هیات رییسه مجلس اظهار کرد: دشمن طی سال های گذشته روی بُعد اقتصادی متمرکز و به کشور فشار تحمیل می‌کند، همین موضوع سبب می‌شود که اگر ما از قبل چاره‌ای برای این موضوع نداشته باشیم مشکلات زیادی به مردم وارد شود و چاره‌ مقابله با فشارهای استکبار، خنثی‌سازی آن‌ها با تقویت تولید است.

حاجی‌دلیگانی با اشاره به اینکه اصل جهش می‌تواند خنثی کننده تحریم‌ها باشد و انجام پشتیبانی می‌تواند تحریم‌های داخلی را برطرف کند، ادامه داد: بعد از رفع موانع و پشتیبانی باید بتوانیم تحریم‌های داخلی مثل سوءمدیریت‌ها و کارشکنی برخی مدیران داخلی را برطرف کنیم.

وی گفت: ما باید به تولید و ‌جهش بیشتر در آن بپردازیم. جهش تولید است که می‌تواند ما را در بعد اقتصادی قوی کند و در عین حال ارزآوری برای کشور داشته باشد و همچنین از طریق اشتغال و شرایطی که در کشور ایجاد می‌کند، می‌تواند موجب رشد اقتصادی کشور شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها