از پدیده‌های دردناک امروز آن است که مقاومت جهانی انقلاب اسلامی با فساد در نهادهای داخلی و بی‌عدالتی مدیریت نامتعهد، مخدوش و بی‌اعتبار شود.هستی مملو از تجلی حق و یاری دمادم پروردگار به اهل جهد و تلاش در راه حق و ذلت باطل و مددهای معجزه آسای الهی است. اما همان‌قدر که پاکیزگان، اهل ایمان، معرفت و تهذیب و پیگیران راه‌های نورانی شکرگزار الطاف نهان نورالانوارند، جان‌های ظلمانی اهل دنیا و فساد و سرکشی و حرام‌کاری و حرام‌خواری، مسیر معکوس می‌پیمایند و از نتایج نورانی حذر می‌کنند.
کد خبر: ۱۴۳۲۸۲۵
نویسنده احمد میراحسان - نویسنده و پژوهشگر
 
برکات جهاد عظیم مقاومت 
امروز، ما اگر کور هم باشیم، می‌شنویم که سراسر جهان و میلیاردها انسان منصف متنفر است از قدرت‌های جائر نظیر آمریکا و اروپا و جهان مدرن و قدرت‌ها بزرگ ستمکار و نوکران‌شان چون عربستان و امارات و اردوغان، علی‌ا‌ف و بارزانی و کشورهای نوکر آمریکا و سرمایه بین‌المللی که در دستان صهیونیسم جهانی و یهودیت سامری متمرکز است وخون، فساد و ویرانی به‌پا می‌کند. در مقابل دوستی و احترام به ایران اسلامی و مقاومت مظلومانه و قدرتمند جمهوری اسلامی روزافرون است و بازتاب ۴۰ساله رنج مردم مؤمن، خیزش بزرگ مسلمانان و مخصوصا امروز فلسطینی‌هاست.ازجمله برکات جهاد عظیم غزه و فلسطین، ملتی که امروز سردمدار مقاومت اسلامی و آبرومند است، رسوایی غرب‌گرایان ایرانی و کسانی است که شعار نه غزه... می‌دادند. آنها خود را از مرحمت الهی دور کردند و خدا نشان داد در هرلحظه جای آنان را که از صف حق‌طلبان ملت ایران جدا شدند، به شیران شرزه می‌دهد که از برادر به حق‌طلبان ایران نزدیک‌ترند... عراقی‌های مجاهد، یمنی‌های شجاع، استواران اهل لبنان و خصوصا اهالی درخشان غزه مصداق این پیوند قلبی‌ هستند.
     
آبروی انقلاب اسلامی
نقش فرهنگ الهی و قرآنی مقاومت از یک سو و فرهنگ نفاق و دنیاپرست و فاسد از سوی دیگر در این نامعادله قابل تامل است. تهذیب نیزگان درون ملت، فرد و گروه مرکب‌های سواری شیطان درون ملت‌ هستند. امروز می‌خواهم در باره ضرورت اصلاح این فساد درون سخن بگویم. فساد در آموزش رایگان و بی‌مسئولیتی در بیمارستان‌های دولتی و رشوه‌خواری و ... اینها با آبروی انقلاب اسلامی بازی می‌کنند اما تنها آن دسته فریب آمریکاخورده و کول به سواری شیطان داده در ماجرای اخیر و رسواشده میان ما نیستند که به شرف ملت شریف و الهی و اهل جهاد در راه حق خیانت می‌کنند، بلکه بدتر از آنان کسانی‌اند که نقاب به چهره می‌زنند و در هرمقامی که هستند؛ وکیل، رئیس، وزیر و مدیر تا پزشک، نظامی، استاد دانشگاه و کارمند به امانت الهی و تعهد خدمت به خلق‌ا... مظلوم خیانت می‌کنند. شکر نعمت یاری‌ا... به جمهوری اسلامی، طرد این فساد در نظام و اصلاح امور است. 
     
رفع فساد و تبعیض
این بار مطلقا نمی‌خواهم فقط به کلیات در سطح ملی اشاره کنم بلکه به انواع فساد و تبعیض در شهرستان‌ها و استان‌ها در آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، دادگستری و رشوه‌خواری در بورو کراسی محلی و انجمن شهر و شهرداری و... شدیدا معترضم. مثال می‌زنم: اگر دکتر در بیمارستان دولتی با بی‌ایمانی بیماری را معالجه نکند و برای پرکردن جیب خود مستضعفی را با مکر شیطانی وادار به انتقال به بیمارستان خصوصی و عمل در آنجا به وسیله خودش کند، این جنایت چه نام و چه جزایی دارد؟ در جامعه پرفساد این امور عادی و مرسوم است اما نزد خدا و شهیدان شاهد راه عدالت، این جرم است و مجرمان در باد می‌ماند، روز انتقام فرا می‌رسد و پیش از آن هم پزشک خائن میان مردم رسوا می‌گردد. عزتی که خداوند به سبب ایستادگی برحق و عدالت به جمهوری اسلامی داد، همت جزی و با طرح و برنامه واقعی برای اصلاح فساد در اقتصاد، دادگستری، آموزش و پرورش، صنعت و درمان و بیمارستان‌های دولتی و طرد خائنان حتی پزشکان طماع است که مردم را وادار به تن دادن به زور می‌کند. اینان بدانند روی پرونده‌شان خدا کار می‌کند و از حکم و حکومتش گریزی ندارند. رؤسای بیمارستان‌های دولتی موظف‌اند به این‌گونه امر فاسد چشم نپوشند و در هرجای دیگر هم اهل ایمان نباید با فاسدان حریص و خائن به مردم، مماشات کنند و حق‌الناس را زیر پا بگذارند.
     
جهاد در راه عدالت
اگر جهاد و مقابله با ستمگران جهانی مایه سربلندی ماست، باید بدانیم فساد داخلی و هر حق‌کشی و زیر پا نهادن عدالت نسبت به مردم، مایه سرشکستگی است و در همه‌جا از سیاست و انتخابات تا اقتصاد، بوروکراسی، خدمات، بیمارستان‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، مشاغل، بانک‌ها و... باید با فساد و فاسدان مبارزه شود، ولو یک قاضی باشد یا پزشک یا رئیس و رشوه‌بگیر نظامی و...هرچه زودتر به داد مراجعان بیمارستان‌ها و مشکلات آموزش و پرورش، معیشت و تورم و... برسیم. آبروی حقیقی جمهوری اسلامی نزد خدا و امام زمان(عج) و جهان، فقط با سیاست بین‌المللی و دفاع از حق و عدالت برابر استکبار جهانی تضمین نمی‌شود، مبارزه داخلی با تبعیض، فساد و مدیریت خائن و... برای ساختن جامعه واقعا سالم، عادل، منضبط و تحت کنترل نهادین قوای قضاییه، مجریه و مقننه و نهادهای نظامی و انتظامی مهم‌تر است. وگرنه ما هم فاسد می‌شویم که با فاسدان دیگر ستیز می‌کنیم. این چه رستگاری الهی درپی می‌تواند داشته باشد؟ تلاش بزرگ دولت، امروز مأجور است به‌شرط عزم جدی در پایان دادن به بلبشوی عمل سرخود در همه‌جا و نیز در انجمن شهرها و مدارس و بیمارستان‌های دولتی. به‌ویژه در شهرستان‌ها. اگر رسیدگی نشود با آدرس شفاف‌تر سخن فساد نهادها را فاش توان کرد... والسلام
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها