سم‌پاشی بهاره درختان مرکبات معابر شهری گرگان آغاز شد
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان

سم‌پاشی بهاره درختان مرکبات معابر شهری گرگان آغاز شد

قدس ولی:

روشنایی پارک‌های عمومی سطح شهر گرگان ساماندهی می شود

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری گرگان از پیگیری و ساماندهی روشنایی پارک های سطح شهر خبر داد.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری گرگان از پیگیری و ساماندهی روشنایی پارک های سطح شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۱۳۳۶
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، مهستی قدس ولی گفت: در راستای ساماندهی و بهسازی وضعیت پارک‌های سطح شهر که هدف فراهم آوردن بهترین و مناسب‌ترین محیط برای تفریح و گردش همشهریان عزیز است ازجمله اصلاح و رسیدگی به وضعیت پارک‌های سطح شهر در اولویت کاری حوزه سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان قرار گرفته است.

وی در ادامه اظهار داشت: پارک ‌ها و تفرجگاه‌های شهری به عنوان بهترین مکان‌ برای تلاقی و مشاهده خدمات و عملکرد شهرداری گرگان توسط شهروندان محترم شناخته شده اند و نیروهای حوزه سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان شبانه روز فعال هستند تا نواقص را به روز برطرف کرده و بوستان‌های شهری و تفرجگاه ‌ها را برای استفاده هرچه بیشتر همشهریان وگردشگران عزیز به منظور کسب رضایت آنان به صورت شایسته‌ای آماده کنند.

قدس ولی بیان کرد: در شش ماهه اول سال 1402 بیش از 500 حباب لامپ تعویض شده و 70 پایه روشنایی نیز جهت افزایش کیفیت نوری پارک ها در شب، درون پارک های سطح شهر نصب شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری گرگان گفت: مراقبت و مواظبت از امکانات و اقدامات انجام شده نیاز به همکاری وهمراهی شهروندان گرامی با مجموعه شهرداری دانست وبیان کرد: همه ظرفیت های ایجاد شده برای استفاده شهروندان عزیز گرگانی است و سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری گرگان به عنوان خدمتگزار مردم دراین مسیر گام برداشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها