مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر مطرح کرد؛

بوشهر؛پیشتاز طرح جهش ملی مسکن

استاندار بوشهر آخرین وضعیت پروژه های مسکن و راه را بررسی کرد؛

بازدید از اداره کل راه و شهرسازی

آزادراه بوشهر به شیراز، پروژه راه آهن، نهضت ملی مسکن، جاده ها و بزرگراه های استان و سایر پروژه های مهم مجموعه راه و شهرسازی، در این نشست، بررسی شد و موانع و مشکلات پیش روی پروژه ها و همچنین آخرین پیشرفت فیزیکی آنها مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت
کد خبر: ۱۴۲۸۸۵۳
به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر صبح چهارشنبه با حضور در اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر، ضمن نشست با مدیران و کارکنان این مجموعه، با تعدادی از ارباب رجوع نیز ملاقات و در جریان مشکلات و دغدغه های مردمی در این حوزه قرار گرفت.
 
استاندار بوشهر از واحدها و بخش های مختلف اداره کل راه و شهرسازی بازدید و با مدیران و کارشناسان این واحدها، دیدار کرد.
 
در دیدار استاندار با مدیران راه و شهرسازی، آخرین وضعیت پروژه های بزرگ حوزه مسکن و راه در استان بررسی شد و استاندار بوشهر بر تسریع در تکمیل این پروژه ها تاکید کرد.
 
آزادراه بوشهر به شیراز، پروژه راه آهن، نهضت ملی مسکن، جاده ها و بزرگراه های استان و سایر پروژه های مهم مجموعه راه و شهرسازی، در این نشست، بررسی شد و موانع و مشکلات پیش روی پروژه ها و همچنین آخرین پیشرفت فیزیکی آنها مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
 
استاندار بوشهر به اهمیت طرح های حوزه مسکن و راه پرداخت و اظهار داشت: طرح نهضت ملی مسکن از اولویت های دولت سیزدهم به شمار می رود و در استان بوشهر تاکنون اقدامات لازم برای تسریع در این طرح انجام شده است.
 
محمدی زاده تصریح کرد: تکمیل راه ها و بزرگراه های در دست ساخت نیز مورد توجه و تاکید قرار دارد و باید اعتبارات مورد نیاز این پروژه ها در کمترین زمان تامین شود.
 
مدیر کل، معاونین و کارشناسان راه و شهرسازی استان بوشهر نیز آخرین وضعیت پروژه ها را تشریح کردند.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها