زن مقتول اغفالم کرد که در قتل شریکش شوم

شهاب رو‌به‌روی بازپرس پرونده نشسته و هنوز باور نمی‌کند ماجرای قتل لو رفته باشد. او مدام فریاد می‌زند و می‌گوید این زن شیطان است، فریبم داد.
شهاب رو‌به‌روی بازپرس پرونده نشسته و هنوز باور نمی‌کند ماجرای قتل لو رفته باشد. او مدام فریاد می‌زند و می‌گوید این زن شیطان است، فریبم داد.
کد خبر: ۱۴۲۷۲۴۵

 خودش که قاتل شد هیچ، مرا هم بدبخت کرد. 
از زندگی‌ات بگو؟
از هفت سال قبل معتاد به هروئین، حشیش، دارو و قرص شدم، سرقت، زورگیری و خرید و فروش مواد را را هم انجام دادم. 20 تا 30 مرتبه هم زندانی شدم. به خاطر اعتیاد و خلافکار بودنم یک سال قبل زنم طلاق گرفت و در املاک پدرم کار می‌کردم. 
چطور با زن مقتول آشنا شدی؟
شش ماه قبل از قتل، او به املاک‌مان آمد و خواست برایش زمین یا آپارتمان پیدا کنم که آن را با تویوتایش عوض کند. شماره‌اش را گرفته و با او حرف زدم، بعد از چهار روز فهمیدم متاهل است، 19 سال قبل با یکی از اقوام دورشان ازدواج کرده و دختری 17 ساله دارد. همچنین متوجه شدم شوهرش به او توجهی می‌کند، اذیتش می‌کند و  او نمی‌تواند طلاق بگیرد. بعد از آن تلفنی، پیامکی و از طریق واتس‌اپ درارتباط بودیم. گاهی هم او را در جنگل شیان لویزان، مقابل خانه‌اش یا در بوستان محله‌شان می‌دیدم. چند مرتبه نیز به حسابم مبالغی واریز کرد. روز تولدم گوشی سامسونگ A24 و روز مرد برایم ساعت مچی گرانقیمت خرید. شوهرش پولدار بود و بنگاه املاک داشت. او دو خودروی لکسوس، زمین و ملک در شمال نیز داشت و حتی موجودی حسابش 20 میلیارد تومان بود. 
نقشه قتل شوهرش چطور بود؟
از دست شوهرش خسته شده و نقشه قتل را سه ماه قبل از ماجرا طراحی کرده بود. اول از من خواست سلاح بخرم و او را بکشم که از مجازات قصاص ترسیده و دنبال خرید سلاح نرفتم و این نقشه، نقش‌برآب شد. بعد خواست چند نفر را اجیر کنم که در مقابل مغازه و خانه شوهرش را بکشند که باز هم نشد، بعد قرار شد با دادن قرص او را مسموم کند که با صحنه‌سازی مرگ او طبیعی باشد. 
بعد چه شد؟
چند مرتبه قرص خورده و اوردوز کرده بودم. بنابراین از من خواست برایش قرص بخرم که با دادن آن به شوهرش همه فکر کنند اوردوز کرده و فوت شده است. با پرداخت 100 هزار تومان از کلینیک نزدیک خانه‌ام شش قرص خریدم. سه متادون برای خودم و سه تا قرص برای آن زن و شب به او دادم. هرسه قرص را در نوشیدنی شوهرش ریخته و به او خورانده بود که شوهرش در بیمارستان فوت کرد. تلفنی به من اطلاع داد و خواست که مدتی ارتباطم با او قطع شود. نیت همسر مقتول تصاحب اموال شوهرش بود. من هم فریب خوردم و در مسیر قتل با او همراه شدم. 
چطور بازداشت شدی؟
پنج ماه قبل به خاطر این‌که گوشی تلفن همراه یک سرباز را از خودرویش سرقت کرده بودم، بازداشت شدم و به زندان تهران بزرگ افتادم که با اعتراف زن مقتول در آنجا شناسایی شدم.

newsQrCode
برچسب ها: زن مقتول شهاب قاتل
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها