رئیس پلیس آگاهی پایتخت خبر داد

انهدام باند سرقت از منزل تحت عنوان مأمور

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ری:

سارق منزل هنگام سرقت دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک سارق حرفه‌ای و سابقه دار منزل در محدوده شهرری در حین سرقت خبرداد.
کد خبر: ۱۴۲۲۷۵۳

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ سید رضا عمادالدین گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت منزل در محدوده میدان نارنج شهرری بلافاصله مأموران کلانتری ۱۷۲ جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران کلانتری حضرت عبدالعظیم (ع) در محل، مشخص شد سارق داخل منزل و در حال سرقت است.

سرهنگ عمادالدین، در ادامه تصریح کرد: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس، سارق که در حین سرقت متوجه حضور مأموران شده بود و قصد متواری شدن از آنجا را داشت که در یک عملیات ضربتی مأموران دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهم ۳۴ ساله با سوابق متعدد در امر سرقت منزل در استان‌های مختلف پس از انتقال به کلانتری ضمن اقرار به بزه ارتکابی به ۳ فقره سرقت مشابه معترف شد، گفت: تا کنون ۲ مالباخته متهم را شناسایی که در این راستا پرونده تشکیل و متهم جهت کشف جرایم احتمالی بیشتر تحویل پلیس آگاهی این شهرستان شد.

سرهنگ عمادالدین، با اشاره به اینکه دستگیری این افراد رضایتمندی مردم را در پی داشت خاطرنشان کرد: پلیس با حضور ضربتی در صحنه و انجام پیگیری‌های لازم جهت دستگیری عاملان جرم و ناامنی، با جدیت با افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند برخورد می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
صدر
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
۰
۰
زبونمون مو در آورد از بس گفتیم حدود الهی و قوانین شریعت اجرا کنید.دست دزد قطع کنید،شخص محارب بر اساس آیه محاربه به یکی از مجازات های آیه محاربه تنبیه و مجازات کنید

نیازمندی ها