تجلیل از مدیران برتر شهرستان بندرعباس
توسط فرماندار بندرعباس صورت گرفت

تجلیل از مدیران برتر شهرستان بندرعباس

فرماندار بندرعباس مطرح کرد :

سهم 30 هزار واحدی بندرعباس در نهضت ملی مسکن

فرماندار بندرعباس گفت: با اهتمام و توجه ویژه استاندار محترم استان هرمزگان در طرح نهضت ملی مسکن 30 هزار واحد در شهرستان بندرعباس ساخته خواهد شد.
فرماندار بندرعباس گفت: با اهتمام و توجه ویژه استاندار محترم استان هرمزگان در طرح نهضت ملی مسکن 30 هزار واحد در شهرستان بندرعباس ساخته خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۱۸۹۲۹
هرمزگان-جام جم انلاین-فرماندار بندرعباس گفت: با اهتمام و توجه ویژه استاندار محترم استان هرمزگان در طرح نهضت ملی مسکن 30 هزار واحد در شهرستان بندرعباس ساخته خواهد شد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرعباس، محمد مرودی با بیان اینکه مهم ترین وعده دولت سیزدهم به مردم ساخت مسکن است، ابراز کرد: در این راستا در قالب طرح نهضت ملی مسکن 30 هزار واحد در شهرستان بندرعباس ساخته خواهد شد. وی ادامه داد: از این تعداد 6 هزار واحد مسکونی تا کنون با 65 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است. مرودی تصریح کرد: همچنین 6 هزار واحد زمین در نقاط مختلف بندرعباس به تعاونی ها واگذار شده است که مراحل ساخت آن ها به خوبی پیش می رود. وی با بیان اینکه توجه به بافت فرسوده شهری و شهر سازی های جدید نیز در دستور کار هست، اضافه کرد: در بافت فرسوده و شهر جدید علوی 3 هزار واحد به صورت خود مالک در حال ساخت است.فرماندار بندرعباس خاطرنشان کرد: 15 هزار واحد در اراضی 160 هکتاری الحاق شده به بندرعباس تسطیح شده است که در قالب طرح نهضت ملی مسکن به واحدهای مسکونی شهر اضافه خواهد شد. وی ابراز کرد: در اراضی 160 هکتاری که آماده سازی آن آغاز شده است، 14 میلیون متر مکعب خاک‌برداری و 2 میلیون متر مکعب خاکریزی اجرایی شده که مدت زمان آماده سازی آن 6 ماه و مدت زمان ساخت 15 هزار واحد یاد شده، 2 سال برنامه ریزی شده است.این مقام مسئول در تشریح اقدامات دیگر این طرح بیان کرد: ساخت واحدهای 75 متری یک خوابه، 85 متری دو خوابه و 120 متری سه خوابه در این طرح اجرایی خواهد شد. مرودی در پایان گفت: کاربری های تجاری، درمانی، آموزشی، فضای سبز، فرهنگی، مذهبی و ورزشی مطابق با استاندارهای روز از دیگر امکاناتی است که در این اراضی دیده شده است تا بتوانیم کاستی‌های حوزه مسکن را جبران کنیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها