فرمانده انتظامی استان کرمان خبرداد:

دستبند پلیس بر دستان عاملین قتل چهار شهروند منوجانی 

فرمانده انتظامی استان کرمان خبرداد:

دستگیری عاملان فروش سکه تقلبی در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت:اعضای یک گروه که ۱۱۵سکه تقلبی را به طلافروشان فروخته و در صدد فروش شمار دیگری سکه تقلبی بودند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۴۱۸۴۸۳

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سردارفرشید،افزود:در پي دریافت خبری مبنی بر فروش تعدادی ربع سکه تقلبی توسط دو زن به یک زرگر دربازار طلافروشان،بلافاصله ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با حضور فوری در بازار و جست و جوی نامحسوس،این دو خانم را در حال فروش سکه های تقلبی شناسایی و آنان را دستگیر کردند.

وی بیان کرد:این متهمان در تحقیقات تکمیلی به خریداری ۱۳۵سکه تقلبی از فردی در تهران و فروش ۱۱۵عدد از آن ها به مردم و طلافروشان در شهر کرمان اعتراف کردند که در بازرسی از مخفیگاه آنان ۲۰ عدد ربع سکه تقلبی دیگر کشف و یک مرد میانسال مرتبط با آنان نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به شناسایی ۶ شهروند که اقدام به خرید شماری از این سکه های تقلبی کرده بودندگفت:برای این متهمان پرونده قضایی تشکیل و این موضوع سریعا به پلیس تهران نیز اعلام شده تا با دستگیری عاملان اصلی تهیه و توزیع سکه های تقلبی از ایراد ضرر و زیان به دیگر هموطنان جلوگیری و با پیگیری های قضایی و انتظامی بعدی نسبت به احقاق حق شکاتی که فریب سکه های تقلبی را خورده اند اقدام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها