در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اعلام شد؛

کسب عنوان روابط عمومی برتر کمیته امداد

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از جذب و ثبت نام 400 حامی جدید برای ایتام تحت پوشش این نهاد در دهه اول محرم خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۸۱۴۷

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از سایت خبری کمیته امداد،عباس روشن، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر ضمن قدردانی از همراهی همیشگی خیرین و حامیان با این نهاد افزود: بر اساس آمارهای موجود از ابتدای ماه محرم تا کنون 400 حامی جدید در استان بوشهر ثبت نام و به پویش به عشق حسین (ع) برای حمایت از یک یتیم پیوسته اند.
 
مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه اجرای این پویش تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت و در قالب آن حمایت ازفرزندان ایتام و محسنین انجام می شود، اضافه کرد: در این طرح ملی و خداپسندانه خیرین به صورت داوطلبانه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم را برای مدت یک یا چند سال، با پرداخت ماهیانه حداقل 30 هزار تومان متقبل می شوند.
 
عباس روشن بیان داشت : هم اکنون 7 هزار 790 فرزند یتیم و محسنین  در استان بوشهرتحت پوشش کمیته امداد هستند که یک هزار و 903 فرزند ایتام و 5 هزار و 887 نفر دیگر فرزندان محسنین( غیره یتیمان نیازمند) هستند.
 مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به روش های ثبت نام  حامیان ایتام را در طرح اکرام خاطر نشان کرد:  خیران و حامیان نیک اندیش می توانند با مراجعه به سایت emdad.ekram.ir و یا مراجعه به دفاتر و ادارات کمیته امداد در سراسر استان با این طرح همکاری کنند.
روشن افزود: ارسال کلمه حامی به سامانه پیامکی 3000333377 و یا تماس با شماره تلفن 07733320719 در ساعات اداری یکی دیگر از راههای ارتباطی برای جذب و ثبت نام حامی فرزندان ایتام و نیازمند است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: حامیان فرزندان می توانند نذورات و کمک های خود را به حساب مستقیم فرزندان معنوی که طی فرایند ثبت نام برای آنها تعیین می شود واریز نمایند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها