دکتر غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان  در وبینار کشوری قرارگاه جوانی جمعیت بر نقش مهم کمیته استانی اشاره کرد و گفت: پیشبرد برنامه جوانی جمعیت نیازمند همکاری همه ادارات و ارگان هاست.
دکتر غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در وبینار کشوری قرارگاه جوانی جمعیت بر نقش مهم کمیته استانی اشاره کرد و گفت: پیشبرد برنامه جوانی جمعیت نیازمند همکاری همه ادارات و ارگان هاست.
کد خبر: ۱۴۱۵۴۸۰

هرمزگان-جام جم انلاین-دکتر غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در وبینار کشوری قرارگاه جوانی جمعیت بر نقش مهم کمیته استانی اشاره کرد و گفت: پیشبرد برنامه جوانی جمعیت نیازمند همکاری همه ادارات و ارگان هاست.

 

دکتر جاودان ضمن تاکید بر این که برنامه جوانی جمعیت مهمترین برنامه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است که در هرمزگان طبق دستورالعمل ابلاغی در حال انجام است از برگزاری مستمر کمیته قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه، جلسات حضوری و غیرحضوری با مدیران شبکه های بهداشت و درمان شهرستان ها خبر داد و در این خصوص گزارش عملکرد استان و شهرستان ها را در برنامه جوانی جمعیت مطرح نمود.


دکتر حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در این وبینار کشوری با تاکید بر شناسایی تعداد موارد سقط جنین و عوامل مرتبط با آن در دانشگاه های کشور، افزود: با همکاری بسیج جامعه پزشکی طرح نفس ( نجات فرزندان سقط) در دانشگاه های سراسر کشور راه اندازی شده است که امیدواریم کار مثبتی در زمینه جلوگیری از سقط جنین صورت گیرد.

 

دکتر فرشیدی بیان کرد: قرارگاه جوانی جمعیت و سلامت خانواده درباره برنامه های جلوگیری از سقط های عمدی و خودبخودی نیز مصوبات خیلی خوبی داشته است که در حال پیگیری است.

 

شایان ذکر است در هجدمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت و سلامت خانواده نمایندگان مجلس، شورای عالی انقلاب فرهنگی، معاونت های وزارتخانه و نمایندگان سازمان های ذیربط حضور داشتند و مصوبات قبلی مرور شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها