رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اعلام کرد؛

پرداخت بیش از 1250 میلیارد ریال مطالبات کادر درمان

دکتر اکرم فرهادی ضمن تبریک این افتخار گفت: جشنواره تحقیقاتی رازی معتبرترین رقابت علوم پزشکی کشور است که همه‌ساله به‌منظور تجلیل و تکریم از برگزیدگان عرصه پژوهش و فناوری در زمینه علوم پزشکی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۴۳۹۰۸۹
نویسنده زهرا ماندنیان فرد-خبرنگار

به گزارش جام جم-دکتر اکرم فرهادی ضمن تبریک این افتخار گفت: جشنواره تحقیقاتی رازی معتبرترین رقابت علوم پزشکی کشور است که همه‌ساله به‌منظور تجلیل و تکریم از برگزیدگان عرصه پژوهش و فناوری در زمینه علوم پزشکی برگزار می‌شود که دارای دو بخش حقیقی و حقوقی است که در بخش حقیقی از پژوهشگران و فناوران برتر کشوری و در بخش حقوقی از دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و کمیته‌های تحقیقات دانشجویی برتر تقدیر به عمل می‌آید.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: بنا بر اعلام دبیرخانه هیات اجرائی جشنواره، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به‌عنوان برگزیده امسال در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی انتخاب شد که این افتخار بزرگ را به ریاست محترم دانشگاه، اعضا هیات علمی، محققین، همکاران معاونت تحقیقات و فناوری و دانشجویان و همه تلاشگران در حوزه پژوهش و فناوری تبریک عرض می‌نماییم.

این جشنواره در دوم بهمن‌ماه سال جاری مقارن با ولادت امام جواد (ع) با حضور کلیه دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها