مدیرکل فنی و حرفه‌ای هرمزگان گفت: طرح مهارت آموزی تابستانه با همکاری هفت سازمان و نهاد در جاسک همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۴۱۴۸۴۲

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرکل فنی و حرفه‌ای هرمزگان گفت: طرح مهارت آموزی تابستانه با همکاری هفت سازمان و نهاد در جاسک همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

محمد بذرافشان افزود: بیشترین سهم در این طرح شامل ۵ دهک اول جامعه است که می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد، بسیج سازندگی، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای نام نویسی کنند.


وی با بیان اینکه این کارگاه‌ها در دو رسته دولتی و آموزش‌های آزاد برگزار می‌شود، گفت: این طرح در دو گروه سنی ۱۲ تا ۱۵ سال ویژه مهارت آموزان و ۱۵ تا ۱۸ سال ویژه کارآموزان است.


بذرافشان افزود: اعطای گواهی نامه مهارت و بهره مندی از تسهیلات از مزایای این طرح است.
مدیرکل فنی و حرفه‌ای هرمزگان گفت: این طرح از ۱۵ تیر تا ۱۵ شهریور در شهرستان جاسک برگزار می‌شود.
مدیر فنی و حرفه‌ای شهرستان جاسک نیز گفت: طرح تابستانه مهارت در رشته‌های تعمیر موتور‌های بنزینی قایق، تعمیر دستگاه‌های سردکننده خانگی و تجاری، برق کار صنعتی و تعمیرات برق خودرو برگزار می‌شود.


سیدعلی اصغر حسینی افزود: رشته تعمیرات موتور‌های بنزینی قایق از این هفته شروع می‌شود و دیگر رشته‌ها نیز در هفته‌های آینده شروع به آموزش می‌کنند. وی گفت: برای بانوان نیز دو آموزشگاه در رشته‌های صنایع دستی و خیاطی شروع آموزش‌های خود را آغاز کرده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها