سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام خبر داد :

توزیع بیش از چهار هزار تن انواع کود شیمیایی بین کشاورزان ایلامی

سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام گفت: چهار هزار و ۶۰۲ تن انواع کود شیمیایی در سه ماهه نخست امسال بین کشاورزان متقاضی این استان توزیع شده است.
کد خبر: ۱۴۱۴۷۴۲

به گزارش جام جم آنلاین ایلام و به نقل از ایرنا؛ سیامک بیگی  اظهار کرد: از این مقدار سهم اوره چهار هزار و ۲۴۶ تن، فسفات ۱۳ درصد ۸۵ تن و سوپر فسفات تریپل ۱۳۲ تن بوده است.


وی افزود: همچنین در این مدت سولفات پتاسیم گرانوله ۱۰۳ تن و ۵۰۰ کیلوگرم، سولفات پتاسیم پودری ۱۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم، سولفات آمونیوم ۱۲ تن و کلرور پتاسیم گرانوله هم به مقدار ۱۱ تن به کشاورزان‌ داده شده است.


سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام ادامه داد: انواع سموم شیمیایی نیز به میزان ۲۴ هزار و ۹۳ لیتر در مدت یاد شده بین کشاورزان استان توزیع شد.


بیگی در خصوص حواله های الکترونیکی دریافت کود هم اضافه کرد: طی سه ماهه نخست امسال تعداد هشت هزار و ۵۶۲ حواله برای تحویل کود به کشاورزان در سیستم صادر شده است.


وی اضافه داد: دریافت سه هزار و ۳۹۰ تن کود برای این تعداد حواله الکترونیکی صادر شده است.


به گفته سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام از این مقدار کود حواله ای تعداد هشت هزار و ۳۹ مورد حواله به مقدار سه هزار ۱۸۵ تن کود به کارگزار تحویل شده و مابقی در اسرع وقت تحویل کشاورزان می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها