سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام خبر داد :

توزیع بیش از چهار هزار تن انواع کود شیمیایی بین کشاورزان ایلامی

سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام خبر داد:

توزیع 2 هزار کیلو سم آنالیز شده در بین کشاورزان ایلامی

سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام گفت: بیش از ۲هزار کیلو‌ انواع سم آنالیز شده به ارزش بیش از ۱۰۸میلیارد ریال بین کارگزاران مجوز دار فروش جهت دسترسی کشاورزان توزیع شد.
کد خبر: ۱۴۰۶۹۸۲

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ سیامک بیگی افزود: ازمهم ترین کارکردهای تامین کودهای شیمیایی یارانه دار کردن این کودها توسط دولت است که با توجه به وارداتی بودن برخی کودها این امر اهمیت زیادی دارد .

وی با تاکید بر اینکه نظارت به استاندارد بودن کود و توزیع  عادلانه بین کشاورزان یکی  از  رسالت های شرکت خدمات حمایتی، کشاورزی استان ایلام است گفت:  این کودها قبل از توزیع با استفاده از آزمایشات مختلف آنالیزشده و از نظر کیفی مورد رصد قرار خواهد گرفت.

بیگی در خصوص  برگزاری برنامه های آموزشی برای کشاورزان نیز گفت: شرکت خدماتی حمایتی کشاورزی جهت بهرمندی بیشتر کشاورزان از مقدار و زمان عناصر کودی، به کمک معاونت ترویج  و معاونت های مربوط در سازمان کشاورزی اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی کرده است.

وی اضافه کرد: در مرداد ماه سال جاری همایش های آموزشی ،ترویجی و معرفی سبد کودی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با مشارکت تولیدکنندگان کودهای شیمیایی جهت آشنایی بیشتر با بهترین انواع کودها و خواص مختلف آن ها در استان ایلام برگزار خواهد شد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها