بیمارستان شهید مطهری در جمع برترین بیمارستان های خصوصی درجه یک استان

بیمارستان شهید مطهری در اعتبار بخشی سال ۱۴۰۲ رتبه یک را از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دریافت کرد.
کد خبر: ۱۴۱۳۸۱۵
جام جم آنلاین اصفهان؛ در طرح اعتبار بخشی که در سال ۱۴۰۲ اجرا شد تمامی بیمارستان های کشور اعم از بیمارستانهای دولتی، خصوصی و خیریه براساس نحوه عملکرد و مطابقت با ۵۰۵ سنجه (شاخص) در زمینه های مختلف مانند مدیریت رهبری ، ایمنی بیمار ، خدمات بالینی ، خدمات پاراکلینیک و پشتیبانی ، منابع انسانی و تجهیزات مورد ارزیابی قرار گرفتند.
دکتر علیرضا آجدانی رئیس بیمارستان شهید مطهری در این خصوص گفت: در این طرح که بیمارستان های استان اصفهان مورد بررسی قرار گرفتند ، بیمارستان شهید مطهری به عنوان یکی از برترین بیمارستان خصوصی استان اصفهان از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شناخته شد و حائز رتبه درجه یک اعتبار بخشی شد.
آجدانی ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان ، بیمارستان شهید مطهری و مردم استان اصفهان گفت: این موفقیت مایه افتخار و سرافرازی این مرکز و حاصل تلاش و کوشش های شبانه روزی و بی وقفه کلیه کارکنان بیمارستان و ایمان آنان به پیشرفت و سربلندی این مجموعه است.
وی افزود : مهمترین هدف از اجرای این طرح براساس اعلام نظر معاونت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، ارتقای کیفیت ارائه خدمات ، کاهش قصور پزشکی ، حفظ ایمنی بیمار و افزایش رضایتمندی مراجعین بوده است .
علیرضا آجدانی ادامه داد: ارزیابی این دوره بسیار ریزبینانه تر و به صورت عملکردی انجام شد.
آجدانی اظهار نمود: بیمارستان شهید مطهری دارای تیم درمان توانمندی می باشد که در آینده نزدیک در صورت تقویت در چند واحد جانبی به بزرگترین قطب استان در زمینه تخصصی و فوق تخصصی تبدیل خواهد شد .
 وی با اشاره به مبحث توریسم سلامت گفت: امروزه ترکیب پزشکی و توریسم در حال تبدیل شدن به نقطه عطفی در صنعت گردشگری می باشد که بیمارستان شهید مطهری به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب و تجهیزات درمانی پیشرفته در کنار یک هتل مجهز قابلیت ارائه خدمات با کیفیت عالی و جذب بیمار در مقوله حفاظت از سلامت و پایش سلامت و تشویق فرزندآوری از سراسر کشور را دارد.
 
هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها