مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر؛

برای تحقق شعار سال همه ی دستگاه های اجرایی و قضایی پای کار آمده اند

ثبت بیش از ۱۳ هزار تراکنش طرح کالا برگ در هرمزگان

از زمان اجرای طرح کالا برگ الکترونیک در هرمزگان تاکنون بیش از ۱۳ هزار تراکنش به ثبت رسیده است.
از زمان اجرای طرح کالا برگ الکترونیک در هرمزگان تاکنون بیش از ۱۳ هزار تراکنش به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۱۴۱۲۸۱۱

هرمزگان-جام جم انلاین-از زمان اجرای طرح کالا برگ الکترونیک در هرمزگان تاکنون بیش از ۱۳ هزار تراکنش به ثبت رسیده است.

 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: در این مدت حدود ۵۶ میلیارد ریال در طرح کالا برگ الکترونیک خریداری شده است.

 

مجتبی معین وزیری با بیان اینکه از ۱۳ خرداد این طرح همزمان با سراسر کشور در هرمزگان نیز آغاز شده است، افزود: اکنون با شروع اجرای سراسری طرح کالا برگ الکترونیک مشوق یارانه‌ای با ۲۰ درصد افزایش مبلغ یارانه برای دهک‌های اول تا سوم زیر پوشش نهاد‌های حمایتی کمیته امداد و سازمان بهزیستی با شرط خرید ۸۰ درصد یارانه بصورت کالابرگی، در نظر گرفته شده است که استفاده از این مزایای در نظر گرفته شده کاملا اختیاری است.

 

وی با اشاره به فروشگاه های متصل به این طرح افزود: تاکنون حدود ۲ هزار ترمینال فعال در هرمزگان وجود دارد و فروشگاه‌هایی که متقاضی مشارکت در این طرح هستند می‌توانند برنامه «شما» را بر روی تلفن همراه نصب و درخواست خود را ثبت و ارسال کنند.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: افراد می تواند با گرفتن کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* از میزان و مانده اعتبار یارانه استفاده شده از این طرح آگاه شوند.

 

معین وزیری افزود: امکان خرید ۱۱ قلم کالای اساسی مرغ، تخم مرغ، شیر، پنیر، ماست، روغن، ماکارونی، قند، شکر، برنج و گوشت از طریق کالابرگ الکترونیکی فراهم است.

 

وی گفت: در هرمزگان بیشترین خرید افراد در طرح کالا برگ الکترونیک به دو کالای روغن و برنج اختصاص دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها