مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: تاکنون ۴ هزار تراکنش با موضوع کالابرگ در هرمزگان انجام شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: تاکنون ۴ هزار تراکنش با موضوع کالابرگ در هرمزگان انجام شده است.
کد خبر: ۱۳۹۶۴۰۹

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: تاکنون ۴ هزار تراکنش با موضوع کالابرگ در هرمزگان انجام شده است.

 

مجتبی معین وزیری در ارتباط با شبکه خبر صدا و سیما افزود: از زمان شروع طرح در هرمزگان تاکنون از ۸۹۰ فروشگاه خرید شده است.


وی گفت: هزار و ۳۲۶ فروشگاه در هرمزگان به درگاه کالابرگ الکترونیکی متصل شده است.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با اشاره به اینکه چهار هزار فروشگاه در هرمزگان وجود دارد، گفت: ۳۵۰ فروشگاه دیگر در هرمزگان در انتظار اتصال به سامانه کالابرگ الکترونیک هستند.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: میز خدمت‌هایی در فرمانداری‌های سراسر استان برای مشکلات احتمالی طرح کالابرگ الکترونیک راه اندازی شده و تاکنون مشکلات خاصی گزارش نشده است.


مدیر عامل شرکت فارا و مجری طرح کالابرگ الکترونیک نیز در این گفتگوی تلویزیونی گفت: تا ده روز آینده هرمزگان بصورت صددرصدی به سامانه کالابرگ متصل می‌شوند.


حمید فرداد افزود: مردم به جهت اطلاع رسانی ابهامی درباره طرح داشتند که باید گفت، مردم بدانند که طرح بصورت کاملا اختیاری است.


وی گفت: مردم حتی می‌توانند یک ماه زودتر از زمان پرداخت یارانه با اختیار خود از مبلع یارانه خود خرید کنند که در زمان پرداخت، از مبلغ آن کم می‌شود.

 

فرداد افزود: اطمینان از سامانه‌ها و پشتیبانی حوزه فنی، ضریب نفوذ طرح برای فروشگاه‌ها تا دورترین نقاط و رضایت مردم از خرید طرح، سه ویژگی مهم در اجرای این طرح در هرمزگان است.


مدیر عامل شرکت فارا و مجری طرح کالابرگ الکترونیک گفت: ۹۰ درصد مردم هرمزگان از اجرای طرح رضایت داشتند و در این ۱۲ روز با کمترین خطا طرح در این استان درحال اجرا است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها