فرمانده انتظامی ملایر از کشف یک کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر هروئین از یک نفر قاچاقچی مواد مخدر در پوشش مسافر با تلاش مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۶۱۲۵

به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد ساکی با اعلام این خبر، افزود: در راستای مبارزه جدی با تهیه و توزیع مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان طی چندین روز تلاش شبانه روزی و با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از انتقال یک محموله مواد مخدر صنعتی توسط یک نفر قاچاقچی از یکی از استان های جنوبی کشور به شهرستان ملایر در پوشش مسافر مطلع شدند.

وی افزود: مأموران پس از شناسایی خودروی اتوبوس حامل این قاچاقچی طی هماهنگی به عمل آمده با دستگاه قضایی، خودروی مذکور را قبل از ورود به شهرستان متوقف و متهم مورد نظر شناسایی و دستگیر کردند.

ساکی خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از وسایل همراه متهم مقدار یک کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر هروئین را کشف و این قاچاقچی را پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی ملایر با تقدیر از دستگاه قضایی به سبب حمایت های مجدانه در برخورد با این بلای خانمانسوز گفت: مبارزه با مواد مخدر از اولویت های فراجا و انتظامی شهرستان ملایر بوده و در این مأموریت خطیر با توزیع کنندگان عمده و خرد مواد مخدر با جدیت و مقتدرانه برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از دستگیری سارق حرفه ای وسایل و محتویات داخل خودرو و کشف دو فقره سرقت وسایل خودرو توسط مأموران کلانتری ۱۳ شهرستان خبر داد و اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت وسایل و محتویات داخل خودرو، بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۳ شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از چندین روز تلاش شبانه روزی و با استفاده از شیوه و شگردهای خاص پلیسی مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

این مقام مسئول تصریح کرد: مأموران در بازرسی از مخفیگاه متهم که دارای سوابق متعدد کیفری است، تعداد دو دستگاه ضبط خودرو، دو عدد باند، یک دستگاه دزدگیر به همراه متعلقات مربوطه به ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیون ریال را کشف کرده و متهم دستگیر شده را که در بازجویی های به عمل آمده به دو فقره سرقت از محتویات داخل خودرو اعتراف کرده بود، به مرجع قضایی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی ملایر از شهروندان خواست تا با رعایت توصیه های پیشگیرانه و اصول ایمنی در نگهداری اموال و امکانات شخصی به هشدارهای پلیس عمل کرده و فرصت ارتکاب جرم را از میان ببرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها