فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از شناسایی و دستگیری یک نفر اراذل و اوباش با تلاش مأموران کلانتری ۱۳ شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۳۷۱۸

به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد ساکی در توضیح این خبر گفت: به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر اینکه یکی از اوباش سابقه دار ملایر با شرارت و عربده کشی و با سلاح سرد اقدام به ایجاد مزاحمت برای پسران و دختران جوان و خانواده ها می کنند، بلافاصله طی هماهنگی با دستگاه قضایی این فرد مجرم تحت تعقیب مأموران این یگان قرار گرفت.

وی افزود: براساس پیگیری هوشمندانه مأموران این کلانتری، سرانجام موقعیت مکانی این اوباش مشخص و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه توسط مأموران این یگان دستگیر شد.

ساکی اضافه کرد: با تشکیل پرونده اوباش دستگیر شده که دارای سوابق متعددی شامل مزاحمت، موادمخدر و شرارت نیز بود، به مرجع قضایی معرفی شد.

وی با تقدیر از دستگاه قضایی به سبب حمایت ویژه در برخورد با اراذل و اوباش و اخلالگران در نظم و امنیت جامعه، بیان کرد: اوباش گری خط قرمز پلیس است و برخورد پلیس ملایر با هر گونه اوباش گری و اخلال در نظم، مقتدرانه و پشیمان کننده است.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از دستگیری ۱۰ معتاد متجاهر توسط مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان خبر داد و اظهار کرد: مأموران این یگان ها در راستای جمع آوری و برخورد قاطعانه با معتادان متجاهر با تلاش میدانی مرثر و اعزام گشت های هدفمند در پاتوق ها و مکان های حضور معتادان متجاهر و بلامکان مرحله دیگری از اجرای این طرح را به مرحله اجرا درآوردند.

وی افزود: در همین راستا ضمن هماهنگی با دستگاه قضایی، تعداد ۱۰ نفر معتاد بلامکان توسط مأموران این یگان دستگیر و پس از غربالگری و دریافت آزمایش این نفرات برای ترک و بازپروری به کمپ های بازپروری اعزام شدند.

ساکی تصریح کرد: جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان از جمله مطالبات مهم مردم قدرشناس و عزیز است که با همکاری مسئولانه دستگاه قضایی با حافظان نظم و امنیت این طیف افراد مخل نظم و آرامش عمومی جمع آوری و به مراجع قانونی در این طرح تحویل می‌دهند.

فرمانده انتظامی ملایر همچنین از دستگیری سارق آپارتمان ها با تلاش مأموران کلانتری ۱۳ شهرستان خبر داد و گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از آپارتمان ها و مشاعات ساختمان ها، بررسی موضوع در دستورکار مأموران کلانتری ۱۳ شهرستان قرار گرفت.

وی بیان کرد: مأموران با به کارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی و با تلاش چند روزه سرانجام متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه مأموران در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد دو دستگاه دینام کولر آبی را کشف کردند، از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک و افراد غریبه و معلوم الحال در داخل آپارتمان ها بلافاصله مراتب را به مرکز ۱۱۰ اطلاع دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها