امیر حیدری: چابک‌تر و قوی‌تر می‌شویم

افزایش قدرت تهاجمی نیروی زمینی ارتش در آینده نزدیک

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز هیچ نقطه‌ای از سرزمین‌های اشغالی نیست که در تیررس نظام جمهوری اسلامی ایران نباشد و هیچ نقطه‌ای نیست که از برد موشک‌های ایران و موشک‌های کوتاه برد انتفاضه و جریانات مبارز علیه رژیم غاصب در پناه باشد.
کد خبر: ۱۴۰۳۹۷۹

به گزارش جام جم آنلاین، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در سخنرانی روز قدس در کرمانشاه با اشاره به جایگاه ولایت در قرآن کریم اظهار داشت: صراط مستقیم در هر عصر و زمانی متبین بر وجود شخصیتی است که جامعه اسلامی با نگاه به این شخصیت راه درست را از نادرست تشخیص می‌دهد.

حیدری عنوان کرد: در زمان رسول خدا(ص) وجود ایشان نماد عینی صراط مستقیم بود و مردم با نگاه به ایشان زندگی و سیاست را آموختند و امروز به عنوان سیره نبوی از آن یاد می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه بعد از ارتحال رسول اکرم (ص) ائمه معصومین(ع) نماد عینی صراط مستقیم بودند، گفت: براساس وعده الهی که زمین هیچگاه از حجت خدا خالی نخواهد بود امروز وجود مبارک ولایت فقیه به عنوان جانشین پیامبر و امام زمان(عج) نماد عینی و مجسم صراط مستقیم امت اسلامی است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: بنابراین امروز ترجمه عملیاتی اهدانا الصراط مستقیم این است که خدایا مارا پشت سر امام و مقتدای خود ثابت قدم بدار.

حیدری با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) فرمودند آخرین جمعه ماه رمضان و روز قدس متعلق به جهان اسلام است گفت: امام بزرگوار با نامگذاری این روز رهبریت جهانی را پایه‌گذاری کردند که یکبار دیگر به جهانیان بگویند مردم فلسطین تنها نیستند و نه تنها ملت ایران بلکه تمام مسلمانان جهان پشتیبان آن‌ها هستند.

وی افزود: امام(ره) فرمودند مسلمانان در تمام نقاط جهان این روز به خیابان بیایند و راهپیمایی کنند و رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کنند.

حیدری بیان کرد: در ادامه این راه طولانی رهبر ما تأکید بر این معنا دارند که فلسطین نباید تنها باشد و هر کجا هر کسی اراده کند علیه نظام منحوس غاصب بر فلسطین، ایران را پشتیبان خود بداند جمهوری اسلامی پشت سر او خواهد بود.

وی افزود: مقام معظم رهبری این رژیم 25 سال آینده را به چشم نخواهد دید و این راه تا نابودی این رژیم ادامه خواهد داشت.

حیدری با اشاره به چگونگی و هدف از ایجاد این رژیم غاصب گفت: در پیدایش این رژیم کودک‌کش سه نکته عطف تاریخی وجود دارد که نخستین آن ظهور و بروز طرز تفکر صهیونیسم است که سال 1895 میلادی یک یهودی متعصب و نادان کتابی به نام دولت یهود منتشر کرد و دو سال بعد از آن تمام یهودیان جهان را در سویس جمع کرد و ضمن گرفتن اعتباراتی از آن‌ها برای مهاجرت به فلسطین تشویق کرد.

وی افزود: بر همین اساس مبنای فکری منحرف را بنا کرد و در پایان جنگ جهانی اول در سال 1917 فلسطین و سرزمین‌های عربی اطراف به سرپرستی انگلستان و سایر کشورهای اروپایی درآمدند و در همین سال وزیر خارجه انگلیس که یک یهودی متعصب و گستاخ بود اعلامیه‌‌ای صادر و طرح ایجاد دولت یهودی را مطرح کرد.

حیدری بیان کرد: در سال 1920 فلسطین به طور کامل تحت سرپرستی انگلستان قرار گرفت و مهاجرت‌ها طبق اعلامیه رسمیت پیدا کرد و یهودی‌های سرگردان به فلسطین مهاجرت کردند و 77 درصد خاک این کشور را تصرف عدوانی و فصل کردند.

وی گفت: بیش از 80 تا 90 درصد رؤسای جمهور و نخست وزیرهای رژیم غاصب ملیت فلسطینی و اسرائیلی هم ندارند و لهستانی، اوکراینی، ایرانی و روسی‌تبار هستند و درصد کمی تابعیت سرزمین‌های اشغالی را دارند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: تا جنگ جهانی دوم در سال 1948 رسمیت دولت اسرائیل متأسفانه از سوی سازمان ملل اعلام شد و فلسطینی‌ها رانده شدند و بخش کوچکی از سرزمین را بدون هیچ اختیار حاکمیتی به آن‌ها دادند.

حیدری گفت: روحانیت و مرجعیت شیعه نه‌تنها در سال 1917 و 1945 بلکه قبل از آن هم علیه این غصب سرزمینی موضع‌گیری کرده است به طوری که امام(ره) قبل از پیروزی انقلاب موضع‌گیری کردند و با پیروزی انقلاب و رهبری امام این روز را به طور رسمی به عنوان روز جهانی قدس نامیدند.

وی عنوان کرد: از پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شاهد بودیم که به برکت نظام جمهوری اسلامی و ایجاد جبهه متحدی به نام جبهه مقاومت غاصبان صهیونیست روز به روز ضعیف‌تر شدند و از شعارهای اولیه خود عقب‌نشینی کردند.

حیدری بیان کرد: نخستین شعار اسرائیل که در پرچم آن‌ها متجلی است تصرف از نیل تا فرات است و دست‌اندازی به کشورهای اطراف، اشغال جنوب لبنان و گستاخی‌های اینچنینی نیز از جمله این اهداف بود اما رهبر ما هر سال با همراهی ملت مسلمان در تمام دنیا آن‌ها را وادار کرد که از شعارهای خود دست بکشند.

وی با اشاره به تشکیل جبهه مقاومت عنوان کرد: غاصبان صهیونیست که به کشورها دست‌اندازی می‌کردند و شعار از نیل تا فرات سر می‌دادند مجبور شدند اطراف خود دیوار بکشند و با دستان خود، خود را زندانی کرده‌اند.

حیدری بیان کرد: فلسطینی‌های مظلوم که با سنگ با سربازان اسرائیلی مبارزه می‌کردند امروز قادر هستند چنانچه امامشان اجازه دهد در کسری از زمان صدها موشک را وارد فلسطین اشغالی کنند.

وی گفت: نظام کودک‌کشی که خود را قلدر دنیا می‌دانست امروز به وجود دیوار اطراف و گنبد آهنین روی سر خود افتخار می‌کند و احساس آرامش دارد و این نتیجه رهبری‌های الهی‌گونه امام راحل و مقام معظم رهبری است که روز به روز حلقه محاصره را بر این غاصبان تنگ‌تر می‌کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه امروز سرزمین‌های اشغالی به طور قطع در محاصره محور مقاومت هستند بیان کرد: اسمی که بر پیکر غاصبان صهیونیست لرزه می‌انداخت نام مبارک سپهبد شهید سلیمانی بود و با شهادت این سرباز نامی شاید به زعم خود لحظاتی احساس آرامش کردند اما تنها خیالی باطل است.

وی افزود: ایران اسلامی مملو از قاسم سلیمانی است و تمام سرداران و امیران ما قاسم سلیمانی هستند و همه در رکاب امام و مقتدای خود نیت و تعهد کردند که جهت سرنگونی این رژیم کودک‌کش لحظه‌ای درنگ نکنند.

حیدری گفت: آثار این نیت الهی هویدا است و امروز هیچ نقطه‌ای از سرزمین‌های اشغالی نیست که در تیررس نظام جمهوری اسلامی ایران نباشد و هیچ نقطه‌ای نیست که از برد موشک‌های ایران و موشک‌های کوتاه برد انتفاضه و جریانات مبارز علیه رژیم غاصب در پناه باشد.

وی با بیان اینکه آخرین امر رهبری این بود که کرانه‌های باختری نیز باید مسلح شوند عنوان کرد: مقام معظم رهبری در آخرین تحلیل‌ها فرمودند دو قطبی در رژیم صهیونیست ایجاد شده، در چهار سال چهار نخست وزیر عوض کردند، تظاهرات میلیونی داخلی علیه این نظام فاسد راه‌اندازی شده و خودشان اذعان دارند که شاید 80 سالگی را به چشم نبینند.

حیدری بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران با حرکت‌های مدبرانه رهبری در موازنه قدرت جدید در حال به دست آوردن جایگاه جهانی است و ارتباط با دو قدرت بزرگ دنیا با حفظ شعار نه شرقی نه غربی جلوه‌ای از آن است.

وی با اشاره به تمایل روسیه و چین دو قدرت بزرگ دارای حق وتو برای ارتباط با ایران گفت: ایران خود را هم وزن و هم سنگ این قدرت‌ها در منطقه می‌داند زیرا آن‌ها به طرف ما حرکت و دست بیعت دراز کردند.

حیدری گفت: این دو قدرت بزرگ به سمت ما تمایل دارند زیرا موقعیت ژئوپلیتیکی ما را در دنیای اسلام و جغرافیای زمین به خوبی درک کرده‌اند و روسیه در زمان شوروی نیز آرزوی دوستی با ایران را داشته است.

وی بیان کرد: موقعیت جغرافیایی ایران به گونه‌ای است که محل اتصال سه قاره است و 70 درصد انرژی دنیا از آبراه‌ها و تنگه‌هایی عبور می‌کند که ما بر آن سیادت داریم و نظام ما وابسته به هیچ قدرتی نیست.

حیدری افزود: به طور قطع در نظم نوین جهانی جمهوری اسلامی در تراز یک قدرت بزرگ و تأثیرگذار در دنیا قرار خواهد گرفت و شرط آن استقامت، پیروی از مقام معظم رهبری و اقتدا به شهید سلیمانی و صیاد شیرازی است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش بیان کرد: ارتش در رکاب فرمانده معظم کل قوا روز به روز آماده‌تر از گذشته است و ارتش و سپاه یک لشکر الهی در رکاب مقام معظم رهبری هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها