جرثقیل‌ها از دسته ماشین‌های غول پیکری هستند که به سبب داشتن تن و وزن‌های مختلفی که دارند، بلند کردن اجسام سنگین و فوق سنگین را در جهت برداشتن و جابجایی آسان نموده‌اند.
جرثقیل‌ها از دسته ماشین‌های غول پیکری هستند که به سبب داشتن تن و وزن‌های مختلفی که دارند، بلند کردن اجسام سنگین و فوق سنگین را در جهت برداشتن و جابجایی آسان نموده‌اند.
کد خبر: ۱۴۰۱۱۶۹

اجاره جرثقیل از 3 تن تا 200 تن در جرثقیل رنت امکان پذیر است، چرا‌که در نمایندگی معتبر جرثقیل رنت انواع جرثقیل سبک و سنگین را با قیمت مناسب کرایه می‌دهند و کارشناسان متخصص در این زمینه راهنمایی‌های لازم را در جهت کرایه مناسب‌ترین نوع جرثقیل متناسب با نوع و وزنی که دارند را انجام می‌دهند.

در واقع انواع جرثقیل با توجه به نوعی که دارند این امکان را خواهند داشت که بار‌ها را در ارتفاعات مختلف از سطح زمین جابجا کنید. برای اینکه جرثقیل بتواند قابلیت حرکت در سطوح مختلف را داشته باشد، در ساختار آن از یک یا دو پل افقی چرخ‌دار و ریل استفاده می‌کنند.

اجاره جرثقیل از 3 تن تا 200 تن در جرثقیل رنت

در حال حاضر انواع مختلف جرثقیل‌ها در بازار وجود دارد که هر یک عملکردی خاص دارند. در واقع یکی از مهم‌ترین خصیصه‌های جرثقیل‌ها در این است که دارای انواع مختلفی اعم از جرثقیل برجی، کارگاهی، دستی و... هستند که هر یک در بازه‌ای خاص و تعریف شده توان باربرداری و جابجایی را دارند. موردی که روی قیمت کرایه جرثقیل تاثیر‌گذار است، توجه به نوع جرثقیل و تناژ وزنی این دسته از ماشین‌های غول پیکر است، چرا‌که قیمت کرایه جرثقیل سبک با تناژ وزنی ۳ تن بسیار ارزان‌تر از اجاره جرثقیل ۲۰۰ تن نوع ماشینی، برجی و دیگر انواع خواهد بود.

پس در زمان کرایه جرثقیل ابتدا به مکانی که باید به انجام کار بپردازید توجه زیادی داشته باشید و بعد از آن وزن باری که می‌خواهید جابجا کنید را تخمین بزنید تا بتوانید مناسب‌ترین نوع جرثقیل را متناسب با کاری که می‌خواهید انجام دهید را انتخاب و کرایه کنید. گاها نمونه‌ای از انواع جرثقیل‌ها هستند که با توجه به داشتن وزنی سنگین و غول پیکر بودن، اصلا مناسب استفاده در پروژه‌های عمرانی نیستند چرا‌که توانایی حرکت و تسلط بر سطح ناهموار و لغزنده را ندارند که بدین ترتیب باید به انتخاب نوع جرثقیل توجه زیادی داشته باشید.

نمایندگی معتبر جرثقیل رنت از دسته نمایندگی‌های معتبر برای کرایه انواع جرثقیل سنگین و سبک است که در حال حاضر در حال گسترش نمایندگی‌های خود در شهر‌های مختلف ایران هستند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی نیاز تمامی مشتریان می‌باشند.

اجاره انواع جرثقیل از طریق نمایندگی

شما می‌توانید از طریق جرثقیل رنت، انواع جرثقیل را وابسته به نیازی که دارید کرایه کنید. ما سعی داریم تا جرثقیل اجاره ای را در کمترین زمان ممکن به دست کارفرمایان برسانیم و در صورت بروز هر‌گونه مشکل و خرابی در کوتاه‌ترین زمان ممکن اختلالات پیش آماده از طرف خود نمایندگی رفع خواهند شد، چرا‌که با قید قرارداد کارفرما و شرکت اجاره جرثقیل موظف به تایید قوانین قید شده در قرار‌داد خواهند بود. در زمان اجاره جرثقیل به موارد زیر حتما توجه داشته باشید:

  • قبل از کرایه جرثقیل ۳ تن یا جرثقیل‌های سنگین‌تر، باید سلامت و کارکرد صحیح جرثقیل را در نظر بگیرید. در واقع هر بار قبل از شروع کار باید متخصصین در این زمینه از صحت قلاب، سیم و... اطمینان پیدا کنند.

  • اپراتور جرثقیل باید از سلامت جسمی و روانی برخوردار باشد و همچنین باید تخصص کار با جرثقیل و مدارک لازم را نیز جهت ارائه در دست داشته باشد.

  • بررسی شرایط جوی و محیطی از مهم‌ترین مسائلی هستند که باید به آن توجه داشته باشید، چرا که عدم توجه به این مسئله قطعا خطرات جبران ناپذیری به بار خواهد آورد.

  • بارگیری بیش از ظرفیت تعریف شده ممنوع است.

قیمت کرایه جرثقیل

قیمت کرایه جرثقیل وابسته به عوامل متعددی است که از جمله مهم‌ترین آن، نوع جرثقیل و ظرفیت آن‌ها است. قیمت اجاره جرثقیل طبق نرخ مصوب جرثقیل داران تعیین می‌شود و هرچه تن جرثقیل افزایش پیدا کند، مسلما قیمت کرایه نیز افزایش پیدا خواهد کرد. شما می‌توانید از طریق سایت جرثقیل رنت اقدام به کرایه انواع جرثقیل کنید و با پرداخت مناسب‌ترین هزینه، از خدمات جرثقیل رنت استفاده نمائید.

منبع : https://jarsaghilrent.ir/blog/

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها