به مناسبت هفته درختکاری انجام شد:

کاشت بیش از ۴۵۰ نهال دربرنامه های هفته درختکاری

شهردار منطقه ۱۱ از کاشت بیش از ۴۵۰ نهال دربرنامه های هفته درختکاری وآغاز استقبال ازبهار خبرداد .
شهردار منطقه ۱۱ از کاشت بیش از ۴۵۰ نهال دربرنامه های هفته درختکاری وآغاز استقبال ازبهار خبرداد .
کد خبر: ۱۴۰۰۰۰۷

مهدی عرفانیان بااشاره به نزدیک شدن ایام نوروز و آغاز هفته درختکاری اظهارکرد: ازهفتم اسفند بیش از سه نوع درخت باهدف تلطیف هوا،استفاده برای آیندگان وهمچنین افزایش سرانه سطح فضای سبز درمنطقه کاشته می شود.


وی با توجه به اینکه زمان مناسب برای کاشت درختان اسفندماه است،خاطرنشان کرد: توزیع نهال رایگان برای مردم منطقه نیز ازبرنامه های ما می باشد وتاکنون درختکاری باحضور دانش اموزان در مدرسه صدف ، پردیس مادروکودک و پارک چهل بازه باحضور ورزشکاران همراه با اهدای درخت انجام شده است .


عرفانیان ادامه داد: درختکاری در شهرک ارمغان باحضور خانواده شهدا واعضای شورای اجتماعی محله، سید رضی ۱۵ با حضور اعضای شورای اجتماعی محله و اعضای گروه دوام ثامن ، آزادی 36 با حضور اهالی محله ، دانشجو 33 با حضور همه اقشار و شهروندان ومدرسه سوم شعبان با حضور توان یابان از دیگر برنامه های هفته درختکاری در این منطقه است .

 

با آغاز فعالیت های استقبال ازبهار ، منطقه ۱۱ حال و هوای بهاری می گیرد


مهدی عرفانیان درطرح استقبال ازبهار اذعان داشت: رنگ کردن معابر، بلوارها و جداول این وایجاد طراوت وشادابی ،زیبا سازی و بهسازی ،را از اهداف اصلی این طرح دانست و گفت : تاکنون ۱۵ هزار مترمربع از معابر، جداول ، پایه های ترافیکی و هندریل های این منطقه با به کارگیری ۱۰۰ نفر نیرو ، رنگ آمیزی و زیبا سازی شده اند.

وی با بیان اینکه اجرای طرح رنگ آمیزی جداول علاوه بر زیبائی و پاکیزگی محیط شهری باعث بهتر دیده شدن جداول در شب برای رانندگان می شود نیز گفت: عملیات رنگ آمیزی و زیباسازی جداول باهدف زیباسازی منظر شهری و بصری در معابر اصلی سطح منطقه توسط نیرو‌های اداره خدمات شهری منطقه با سرعت زیادی در حال اجراست.

شهردار منطقه ۱۱ تاکید کرد:
اجرای بیش از ۴۰۰مترمربع خط کشی عرضی در منطقه ۱۱ ازبرنامه های دیگر است واجرای عملیات خط کشی عرضی در معابر سطح منطقه از جمله اقداماتی است که از سوی اداره ترافیک و حمل و نقل این منطقه در راستای طرح های استقبال از بهار با اعتباری بیش از ۱۷۵ میلیون ریال انجام شده است.

وی با بیان اینکه خط کشی عرضی معبر سواره رو 100 درصد پیشرفت فیزیکی داشته خاطرنشان کرد: این طرح با هدف ساماندهی شبکه معابر و فرهنگ سازی و جلب توجه شهروندان به خطوط و علائم راهنمایی و رانندگی ، کاهش سوانح رانندگی و ارتقا ایمنی شهروندان اجرا شده است .


عرفانیان گفت : در اجرای طرح‌های ویژه استقبال از بهار ۱۴۰۲ و در پی پاسخگویی به درخواست های مردمی این منطقه ، نصب تجهیزات ایمنی و هدایت ترافیکی معبر سواره رو نیز با هدف سهولت در تردد و رضایت مردم انجام شده است.

کاشت ۹ هزار و۲۰۰ بوته گل دائمی


وی بااشاره به اینکه کاشت گلهای دائمی تا کنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است ،افزود: درکنار کاشت گل های زیبای دائمی درسطح منطقه ، لکه گیری و ترمیم سطوح چمن و کاشت گلهای فصلی نیز از برنامه های دیگر استقبال از بهار است و بازپیرایی لچکی های فضای سبز و رفع نواقص بوستان ها نیز در حال انجام است .

عرفانیان اظهارکرد : ما تمام تلاش و توان خود را در راستای زیباسازی و گسترش فضای سبز شهری انجام می‌دهیم و امیدواریم شهروندان نیز با تعامل و همکاری خود در ایجاد محیطی سبز و زیبا شهرداری را یاری کنند.

وی همچنین تصریح کرد: نصب المان های خلاقانه درپارک ملت وبلواراستقلال باعنوان های : قاب خاطره ،پرندگان بازیافتی ،خرگوش بازیگوش و... ازسیزدهم اسفند آغاز میشود

عرفانیان نقاشی روی تنه ی خشک درختان ونقاشی روی صخره یا سنگ های زینتی درپارک بزرگ‌ ملت را ازبرنامه های اجرایی دیگر دانست وافزود: زیبا سازی میدان استقلال وبازپیرایی درخیابان های دانش آموز ودندانپزشکان تاکنون انجام شده است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها