معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: تعدادی از دانش آموزان دبیرستان احمدیه بروجرد برای بار دوم با علائم مسمومیت به بیمارستان آیت الله بروجردی(ره) اعزام شدند که موضوع توسط کارشناسان در حال بررسی است.
کد خبر: ۱۳۹۸۹۸۴

به گزارش جام جم آنلاین، مسلم مرادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: امروز برای بار دوم دانش آموزان تایم صبح دبیرستان دخترانه احمدیه دچار علائم سرگیجه و تهوع شدند که سریع توسط اورژانس و پزشکان در محل مدرسه مورد مداوا قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه اوضاع به صورت کامل تحت کنترل است، اظهار داشت: مردم به شایعات توجه نکنند و اخبار را از شورای اطلاع رسانی شهرستان پیگیری کنند.

فرماندار بروجرد بیان کرد: امروز مسئله مسمومیت دانش آموزان دختر دبیرستان احمدیه با حضور مدیریت بحران استانداری لرستان و مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در محل دبیرستان بررسی شد.

مرادی افزود: طبق نظر کارشناسان تاکنون مورد مشکوکی مبنی بر علائم مسمومیت دانش آموزان مشاهده نشده و دانش آموزان دچار ترس و وحشت شده اند.

به گزارش ایرنا، روز گذشته تعداد ۱۹ دانش آموز در شیفت عصر دبیرستان احمدیه دچار مسمومیت شدند که طبق اعلام آتش نشانی متصاعد شدن گاز CO۲ از سالن ورزشی مجاور به داخل یکی از کلاس ها بوده است.

امروز صبح نیز تعدادی از دانش آموزان با علائم سرگیجه و تهوع به بیمارستان اعزام شدند که تاکنون دلیل مسمومیت آنان اعلام نشده است.

به گفته جواد گودرزی رییس اورژانس بروجرد امروز چهارشنبه سوم اسفندماه نیز بیش از ۲۰ دانش آموز این دبیرستان دخترانه با علایم مسمومیت به بیمارستان آیت الله بروجردی منتقل شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها