فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اعتراف رئیس جمهور قبلی آمریکا مبنی بر هزینه کردن هفت هزار میلیارد دلار درمنطقه گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران و فرهنگ انقلاب اسلامی موجب شکست این سرمایه‌گذاری شد.
کد خبر: ۱۳۹۸۹۰۸

به گزارش جام جم آنلاین، سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به عنوان میهمان یازدهمین اجلاسیه رسمی مجلس خبرگان رهبری در این اجلاس حضور یافت، ضمن گرامیداشت حلول ماه مبارک شعبان و اعیاد مبارک این ماه گفت: الحمدالله حرکت انقلاب اسلامی به رغم دشمنی دشمنان اسلام و در رأس آن‌ها آمریکا جنایتکار و رژیم صهیونیستی، با قوت ادامه دارد و منشأ اثر در منطقه و جهان است و این توفیقات حاصل برنامه‌ریزی و مجاهدت‌های انجام شده در سایه نور ولایت است.

سردار قاآنی در ادامه با اشاره به اعتراف رئیس جمهور قبلی آمریکا مبنی بر هزینه کردن هفت هزار میلیارد دلار در منطقه و دادن حداقل هفت هزار کشته، اضافه کرد: آن چیزی که عامل شکست این سرمایه‌گذاری عظیم آمریکایی‌ها شد نظام جمهوری اسلامی ایران و فرهنگ انقلاب اسلامی بود.

وی به تغییر راهبرد آمریکایی‌ها که با همکاری برخی کشور‌های منطقه شکل گرفت و منجر به ایجاد پدیده خطرناکی مانند داعش شد، اشاره کرد و افزود: مدل انحرافی داعش که یک کپی‌ سازی جعلی از جبهه مقاومت بود این ظرفیت را داشت که شرایط منطقه را به شکل مطلوب آمریکایی‌ها تغییر دهد، اما مجاهدت سردار شهید سلیمانی و یارانش که عصاره فرهنگ ناب مقاومت و انقلاب اسلامی بودند، این توطئه عظیم را ناکام گذاشتند.

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه جنایت ترور شهید سلیمانی که آمریکایی‌ها آن را انجام دادند و به آن اعتراف نیز کردند آغاز یک مرحله جدید از اقدامات علیه انقلاب اسلامی بود و این مرحله شامل یک جنگ ترکیبی گسترده اقتصادی و رسانه‌ای بود که همچنان ادامه دارد.

سردار قاآنی در ادامه با اشاره به اینکه فرهنگ مقاومت که برخاسته از مفاهیم و آموزه‌های اصیل اسلام است امروز به عنوان یک پدیده جهانی، جهان سلطه را به استیصال کشانده است و جالب اینجاست که حتی نظریه‌پردازان نظامی آمریکا نیز بر خلاف اعتقادات گذشته خود، معتقدند در جهان امروز برنده جنگ‌ها کسانی نیستند که سلاح بیشتر و پیشرفته‌تری داشته باشند، بلکه کسانی هستند که با روحیه جهادی محکم‌تر بر مواضع و اعتقادات خود می‌ایستند.

فرمانده نیروی قدس سپاه با تأکید بر اینکه امید در ذات حرکت انقلاب اسلامی نهفته است، اضافه کرد: فرهنگ انقلاب اسلامی در هر نقطه‌ای وارد می‌شود حس عزتمندی ایجاد می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها