با نزدیک شدن به پایان سال، بسیاری از شرکت‌ها به فکر تهیه کردن یک هدیه سازمانی نوروزی برای کارمندان، مشتریان یا شرکای تجاری خود هستند.
با نزدیک شدن به پایان سال، بسیاری از شرکت‌ها به فکر تهیه کردن یک هدیه سازمانی نوروزی برای کارمندان، مشتریان یا شرکای تجاری خود هستند.
کد خبر: ۱۳۹۸۷۹۲

انتخاب هدیه‌ای که مناسب باشد از یک سو و تهیه، بسته بندی و ارائه آن از سوی دیگر یک چالش بزرگ پیش روی شرکت‌ها می‌گذارد. اما هدیه سازمانی نوروزی که همیشه نباید فیزیکی باشد؛ تصور کنید به جای هدیه دادن سررسید و خودکار که گوشه کشوی کار افراد خاک می‌خورند، یک ماجراجویی یا یک خاطره ماندگار به افراد هدیه بدهید.

ممکن است تعجب کنید، اما شما می‌توانید به اعضای سازمان خود، سفر مورد علاقه آنها را هدیه بدهید. حالا که یک سال کاری تمام شده، بدون شک سفر رفتن گرفتن نیرو و انگیزه‌ تازه برای شروع سال جدید خواهد بود.

سفر کارت فلای تودی بهترین هدیه‌ای است که می‌توانید به افراد بدهید. اما سفر کارت فلای تودی چیست؟ چه مزایایی دارد؟ چگونه می‌توان از سفر کارت استفاده کرد؟ و چطور می‌توان آن را تهیه کرد؟ در ادامه بیشتر با این کارت هدیه سفر و نحوه سفارش آن آشنا می‌شویم.

چرا سفر کارت را انتخاب کنیم؟

به جای اهدای هدایای تکراری، این بار می‌توانید هدیه‌ای به کارمندان خود بدهید که مطابق میل و سلیقه آنها باشد، زیرا هر فرد می‌تواند مقصد سفرش را خودش انتخاب کند و سفرکارت هدیه‌ای است که با تمام سلایق مطابقت دارد. از طرفی برای فرد یا شرکت سفارش دهنده هم انتخاب این کارت هدیه گزینه مناسبی است، چراکه هم به سادگی قابل سفارش است و هم مزایای زیادی دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

مزایای سفر کارت فلای تودی

سفر کارت فلای تودی، یک کارت اعتباری است که از آن برای رزرو بلیط یا هتل می‌توان استفاده کرد. از مزایای کارت هدیه سفر فلای تودی، سهولت سفارش و بهره بردن از شرایط ویژه آن است. برای مثال محدودیتی در تعداد سفارش کارت وجود ندارد و برای استفاده از سفر کارت به عنوان هدیه سازمانی نوروز می‌توان به تعداد نامحدود از آن سفارش داد.

به علاوه، این کارت بنا به درخواست شما، قابلیت صدور به صورت فیزیکی یا دیجیتالی دارد. همچنین، در صورت تمایل می‌توانید سفارش خود را شخصی‌سازی کنید. مثلا روی کارت، نام افراد یا لوگوی شرکت خود را درج کرده و یا حتی کارت را به صورت انحصاری برای افراد در نظر بگیرید. همچنین محدودیتی درباره مبلغ سفر کارت وجود ندارد، در واقع شما می‌توانید با هر مبلغی که می‌خواهید کارت هدیه سفر را تهیه کنید که قابلیت شارژ مجدد هم دارد. علاوه بر این، می‌توانید برای این کارت تاریخ انقضا تعریف کنید یا حتی بدون محدودیت زمانی آن را سفارش دهید. مزیت دیگر این هدیه، به یاد ماندنی بودن آن است. حتی یک سفر چند روزه در نهایت تا سال‌ها خاطره خوش در ذهن افراد باقی می‌گذارد. خاطره شدن سفر باعث می‌شود تا هر بار افراد با مرور وقایع سفر، حس خوبی که از سازمان شما گرفته‌اند را به یاد بیاورند.

نحوه استفاده از سفر کارت

نحوه استفاده از سفرکارت فلای تودی به راحتی امکانپذیر است. در صورتی که این کارت را برای اعضای سازمان خود تهیه کردید، درست مانند یک کد تخفیف قابل استفاده خواهد بود. برای خرید خدمات سفر با سفر کارت، فقط باید وارد وب‌سایت فلای تودی شوید. بعد از انتخاب پرواز یا هتل مورد نظر خود، هنگام خرید، کد تخفیف درج شده در پشت سفر کارت را وارد کنید. به این ترتیب، مبلغ کارت هدیه از مبلغ اصلی کسر می‌شود.

توجه داشته باشید که می‌توانید سفرکارت را هم برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در مقاصد داخلی و خارجی به صورت همزمان و هم به صورت جداگانه (فقط برای بلیط یا هتل) سفارش دهید. فلای تودی در این زمینه محدودیتی برای سفارش‌دهندگان قائل نشده است.

نحوه سفارش سفر کارت فلای تودی

یکی از دغدغه‌های مدیران شرکت‌ها در پایان سال، تهیه هدیه نوروزی برای کارمندان، مشتریان و یا شرکای تجاری خود است. انتخاب هدیه مناسب، خرید و بسته‌بندی آن می‌تواند به یک فرآیند زمان‌بر و دشوار تبدیل شود که روزهای شلوغ پایان سال را پرمشغله‌تر کند. حتی گاهی هدیه‌ای که شما تهیه می‌کنید با سلایق تمام افراد مطابقت ندارد. اما خبر خوب این است که بدون دغدغه می‌توانید سفر کارت فلای تودی را سفارش دهید؛ هدیه‌ای که بدون شک هیچ یک از اعضای سازمان و یا حتی مشتریان و شرکای شما از گرفتن آن پشیمان نخواهند شد.

اگر می‌خواهید یک هدیه سازمانی هدفمند و همچنین مطابق با بودجه خود به کارمندان‌تان بدهید، پیشنهاد ما سفرکارت است. با سفرکارت بودجه خود را درست در جایی که می‌خواهید هزینه خواهید کرد. برای سفارش سفر کارت فلای تودی، دو راه پیش روی شما قرار دارد. می‌توانید به وب‌سایت فلای تودی مراجعه کرده و با تکمیل کردن یک فرم ساده، در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. همچنین می‌توانید با شماره تماس 021-42405050 به طور مستقیم با کارشناسان ما در ارتباط باشید. زمان زیادی تا سال نو باقی نمانده است، پس تا فرصت دارید برای تهیه کارت هدیه سفر فلای تودی به عنوان هدیه سازمانی نوروز اقدام کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها