« فخاری » در مراسم افتتاح ساختمان هلال احمر نوشهر اعلام کرد :

رتبه نخست هلال احمر مازندران در تعداد عملیات در کشور

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به حوادث طبیعی فراوان در کشور، گفت: استان مازندران سابقه زلزله ۸ ریشتر را دارد و اگر به گسل البرز بی توجهی شود خسارات جبران ناپذیری روی می دهد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به حوادث طبیعی فراوان در کشور، گفت: استان مازندران سابقه زلزله ۸ ریشتر را دارد و اگر به گسل البرز بی توجهی شود خسارات جبران ناپذیری روی می دهد.
کد خبر: ۱۳۹۸۱۴۸

به گزارش جام جم آنلاین مازندران ، غلامعلی فخاری اشرفی در آیین افتتاح ساختمان جدید هلال احمر نوشهر  با بیان اینکه کلنگ این ساختمان در سال ۹۶ به زمین زده شد،اظهار کرد: در مجموع در حال حاضر دو طبقه آماده شده است که ۹ میلیارد تومان هزینه ساخت دو طبقه شد.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران با بیان اینکه هنوز فازهای بعدی ساختمان باقی مانده است، افزود: ستون های ساختمان برای ۱۰ طبقه هم جوابگو است و هنوز انبار و درمانگاه باقی مانده است .

 

وی از  ساختمان جدید هلال احمر نوشهر به عنوان یکی از بهترین پروژه‌های استان یاد کرد و گفت: زمین این پروژه از طریق فروش زمین در نقطه ای دیگر تامین شد که جا دارد بابت پروانه رایگان این پروژه از شهرداری و شورا قدردانی شود.

 

مدیر عامل هلال احمر مازندران با اشاره به همکاری همه دستگاهای خدمات رسان ابراز کرد: از محل فروش مابقی  زمین نیز یک واحد در پاساژ الماس و یک مغازه خریداری شد که درآمد آن بابت پشتیبانی از هلال احمر شهرستان هزینه می شود.

 

فخاری با بیان اینکه کشور ما دارای بیشترین آسیب و خطر به لحاظ حوادث است،اذعان داشت: خیلی از ما در غفلت هستیم و با توجه به زلزله هایی که رخ داده است اگر گسل البرز فعال شود خسارات جبران ناپذیری به بارخواهد آمد.

 

وی با اشاره به اینکه سابقه زلزله هشت ریشتر را نیز داریم،افزود : باید همه دستگاها و مردم آنچه که به عنوان پیشگیری از حوادث مطرح می باشد را رعایت کنند.

 

این مسئول ادامه داد : هلال احمر مازندران رتبه نخست را در تعداد عملیات در کشور دارا است و در طول ۱۷ ماه ۶ هزار و ۹۰۰عملیات موفق داشته است.

 

فخاری با بیان اینکه سازمانی هستیم که مردمی اداره می شویم،خاطر نشان کرد: بهره وری سازمان ما از بسیاری از  وزارتخانه ها بیشتر است.

 

وی کمبود اعتبار را از مهم ترین مشکلات بیان کرد و افزود: در سال ۱۴۰۰ تنها سه میلیارد تومان به مازندران اختصاص یافت در حالیکه ارزش عملیات انجام شده بیش از ۳۵ میلیارد تومان بوده است.

 

رییس هلال احمر شهرستان نوشهر هم در این مراسم اعلام کرد : منابع تأمین اعتبار برای احداث پروژه ساختمان اداری - امدادی جمعیت هلال احمر نوشهر از سال 96 تا 1401 صورت گرفته است .

 

علیرضا انوشیروانی گفت: در سال 96 به میزان 2 هزار میلیارد ریال از منابع استانی، در سال 97 به میزان 2 میلیارد و 663 میلیون ریال از منابع استانی و 6 میلیارد ریال از منابع ملی، در سال 98 به میزان 300 میلیون ریال از محل منابع استانی و 20 میلیارد ریال از محل منابع ملی، در سال 99 به میزان یک میلیارد و 900 میلیون ریال از منابع استانی و 5 میلیارد ریال از منابع ملی، در سال 1400 به میزان 7 میلیارد و 776 میلیون ریال از منابع استانی و 27 میلیارد ریال از منابع ملی، تأمین اعتبار صورت گرفت.

 

این مسئول افزود: همچنین در سال1400 از محل سفر ریاست جمهوری 20 میلیارد ریال و در سال 1401 نیز از نهاد ریاست جمهوری 30 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و بهره‌برداری این پروژه اختصاص یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها