جام‌جم از چند و چون اجرای طرح‌های فصلی حمایت از کتابفروشی‌ها گزارش می‌دهد

قهرمان‌های نوروزی بازار کتاب

ابراهیم هادی، متولد اردیبهشت سال 1336 در تهران متولد شد. ابراهیم به ورزش علاقه زیادی داشت. بدنش قوی و ورزیده بود و در ورزش‌های باستانی، کشتی و والیبال بسیار ماهر بود. در کنار درس، ورزش و کار؛ هوای اطرافیانش را هم داشت.
کد خبر: ۱۳۹۷۹۴۱
نویسنده ملینا گیوه‌کی - 10ساله
اگر نیازمندی می‌دید یا فقیری در اطرافش زندگی می‌کرد، بی‌تفاوت از کنارش رد نمی‌شد و به آنها کمک می‌کرد. ابراهیم پس از پیروزی انقلاب، مدتی معلم بود اما با شروع جنگ، معلمی را رها کرد و به جبهه رفت و بالاخره 22 بهمن سال 1361 در کانال کمیل به شهادت رسید.
بله! حتما حدس زده‌اید که کتاب امروزمان در مورد شهید ابراهیم هادی است. نام کتابی که می‌خواهم معرفی کنم، «داداش ابراهیم» است. این کتاب از پرطرفدارترین کتاب‌های دفاع‌مقدس برای کودکان و نوجوانان است که به زبانی ساده و تصاویر گرافیکی جالب منتشر شده است.
نویسنده این کتاب، آقای محمد‌علی جابری و تصویرگر این کتاب خانم میکائیل براتی است. این کتاب توسط انتشارات کتابک به چاپ رسیده. کتاب داداش ابراهیم دارای 22 داستان کوتاه از زندگی شهید ابراهیم هادی است. پیشنهاد می‌کنم که حتما این کتاب را از انتشارات کتابک یا فروشگاه‌های اینترنتی کتاب تهیه کنید و بخوانید. 


منبع: ضمیمه قفسه کتاب روزنامه جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها